לאחר 8 שנות פעילות בנס ציונה, נחנך סניף עצמאי ראשון של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו".

$(function(){})

הסניף החדש ברח' נגבה, החל לפעול בחודש האחרון, לאחר שמבנה אשר שימש בעבר גן ילדים הוקצה על ידי העירייה לפעילות "בית קרמבו".
נקווה שתנועת נוער מבורכת זו לא תיפגע מהמדיניות של אבי מעוז ושותפו לסיעה יגאל כנען שכינה אותם "טלפיים של קרמבו" ! וטען שהמסר שלהם מחליש את החברה בישראל ... (ראו בהמשך )

דוברות

בהשתתפות חברי השכבה הבוגרת, ראש העיר שמואל בוקסר ורעייתו חגית, מחזיקת תיק הנוער מאיה פז שקולניק, ורכזת הסניף רותם אקלר, התקיים טקס צנוע ומרגש לחניכת סניף עצמאי עבור כנפיים של קרמבו בעיר.

דוברות

את הטקס הנחתה רותם גלאור, רכזת השכבה הבוגרת שאמרה: הערב אנחנו חונכים את הבית החדש עבור המשפחה שלנו. הבית החדש יהיה מה שנעשה ממנו. זה ערב מרגש מאוד בשבילי

את השיר "יש בי אהבה" " ביצעו חניכי התנועה זהר שחר – בשירה ויואב שמש על הגיטרה.
ראש העיר שמואל בוקסר אמר: הבית הוא המקום בו מבינים אותך. הצבתי מטרה להקים בית לקרמבו כמו לכל תנועות הנוער בעיר מתוך חזון רחב לשילוב והכלה של ילדים עם צרכים מיוחדים בעיר. השבוע מצוין ברחבי העולם חודש הזכויות עבור אנשים עם מוגבלויות. אנחנו פועלים בכל ימות השנה כדי לשלב את כולם.

גליה רט, תלמידת כיתה ט' אמרה: במקום הזה אני מרגישה חשובה ומשמעותית. קרמבו הפך להיות הבית השני שלי.

קובי דליקטר, רכז המחוז אמר: כשבני נוער רוצים לעשות שינוי, שום דבר לא יכול לעצור אותם. תודה לרותם שמלווה את הסניף, לאריאל רכזת הסניף, לכל הפעילים והפעילות שהפכו את המקום לבית, לאגף קהילה, לכפיר ולנועם ותודה ענקית לראש העיר שגרם לדבר הזה לקרות.

תעודת הוקרה ע"י כנפיים של קרמבו הוענקה לראש העיר שמואל בוקסר ותעודה נוספת לאגף קהילה נוער וצעירים אותה קיבלו כפיר פוני, מנהל המחלקה ונעם דוד מנהל תנועות הנוער.

לאחר מכן התקיים טקס גזירת הסרט.

כנפיים של קרמבו פעילים בעיר כ 8 שנים. עד כה תנועת הנוער היחודית, המקיימת פעילות עבור ילדים עם וללא צרכים מיוחדים נדדה בין מבנים ובתי ספר שונים. זו הפעם הראשונה שמבנה ייעודי מוקצה במיוחד לפעילות התנועה. החל מהחודש האחרון פעילות כנפיים של קרמבו תתקיים הן בבית קרמבו ברח' נגבה.

מפגשי החניכים ימשיכו להתקיים בימי רביעי בבית הספר סביונים.

רשתות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה