למרות השרב... הסתיים שבוע עמוס אירועי קיץ עירוניים בנס ציונה .

$(function(){})

קבלו כמה טעימות ותמונות מלקט הארועים :




יח,צ

השבוע נפתח בפעילות גן גינה גם בחופשה בגינת ארגמן.

ביום ראשון בשעות אחר הצהריים התקיימה פעילות שלישית ואחרונה של "גן גינה" ביוזמת מחלקת גני ילדי הילדים. עשרות רבות של ילדים הגיעו עם הוריהם לצפות במופע איכות של קונצרט אינטרקטיבי. המופע כלל הרכב אמן כלי נשפיה, קלידן, מתופף ופעילות הדרכה ולימוד על כלי הנגינה השונים.

שעת סיפור ויצירה התקיימה השבוע בגינת השייטת. עשרות ילדים הגיעו לשמוע את הסיפור הבית של יעל, ליצור ולהינות

ביום שני בערב התקיים סרט קהילתי ביד אליעזר – עשרות מילדי שכונת יד אליעזר הגיעו לצפות בסרט "הנה בא הגראמפ" אשר הוקרן על מסך גדול, בהפקתם של מדרכי המרכז הקהילתי.

יחצ

אחר הצהריים של יום שלישי היה עמוס פעילויות לקטנטנים ולגדולים יותר
במסגרת אירועי "קיץ קרוב לבית" בהפקת החברה לתרבות ופנאי זכו הילדים באחר צהריים קסום של פנטזיה בגינת גרנד קוויל. שם פגשו פיות וגמדים ,למדו את סודות האבירים, חצבו יהלומים ופתרו כתב סתרים. למופע המרכזי של הפעילות הגיע דץ עם הכבשה שושנה וניגן את מיטב הקלאסיקות שכולנו גדלנו אליהם.

בגינת החושן התקיימה במקביל פעילות הפתעה בגינה- אחר הצהריים מהנה במיוחד עבור ילדי בתי הספר היסודי אשר הגיעו לפעילות שהותאמה במיוחד עבורם. הפעילות ביוזמת פרלמנט הילדים של מחלקת הנוער כללה מוזיקה טובה, מתקני משחק ענקיים, משחקי שולחן ודוכני פעילות. עשרות ילדים הגיעו, בילו ונהנו עד השעה 22:00 בלילה.

טורניר הקט רגל לנוער ללב המושבה מגיע לשלבי סיום מותחים לקראת משחקי הגמר שיתקיימו בשבוע הבא. הציבור מוזמן לעקוב אחר הפרסומים, להגיע לצפות ולעודד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה