לנו, בני הנוער, תפקיד חשוב בעיצוב דעת הקהל בעולם ויש ביכולתנו להשפיע !

$(function(){setImageBanner('e2c1de2f-a85a-4e51-ad0d-2db01c07269e','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

כותבת : אור בן יוסף , מפעילות תכנית השגרירים של ארגון Stand With Us במחלקת הנוער העירונית בנס ציונה

אור בן יוסף מפעילות תכנית השגרירים של ארגון Stand With Us

נעים להכיר: השגרירים של ארגון Stand With Us במחלקת נוער, צעירים וקהילה.

נעים מאוד, שמי אור בן יוסף ואני בוגרת כיתה יב' מבית הספר אליעזר בן יהודה. במהלך השנים לקחתי חלק פעיל בפרלמנט הנוער, מועצת הנוער העירונית ואף השתתפתי בתכניות מנהיגות שונות בעיר. לקראת השירות הצבאי החלטתי לקחת חלק בתכנית השגרירים של ארגון Stand With Us במחלקת נוער, צעירים וקהילה.

"תגידי אור, אתם גרים באוהלים? איך אתם מגיעים לבית הספר? עם גמל?"
שאלות אלה בוודאי מצחיקות אתכם אבל אלה שאלות אמיתיות שנשאלתי לפני שנתיים על ידי בני נוער מגרמניה במסגרת חילופי משלחות.

כולנו נחשפים מידי פעם לאמירות, הערות כאלה ואחרות אודות ישראל. לנו, בני הנוער, תפקיד חשוב בעיצוב דעת הקהל בעולם ויש ביכולתנו להשפיע.

אחת הדרכים ללמוד כיצד להשפיע וכיצד למנף את יכולות המנהיגות שלנו היא באמצעות תכנית חדשה שנפתחה הקיץ ע"י מחלקת נוער, צעירים וקהילה בנס ציונה בשיתוף פעולה עם ארגון ההסברה הבין לאומי "STAND WITH US" . ארגון זה עוסק בהסברה ישראלית, חינוך והשראה לילדים, בני נוער, סטודנטים וקהילות יהודיות ולא יהודיות בעזרת הכשרות מנהיגות ותוכניות חינוך במאות קמפוסים, מכללות ובתי ספר תיכוניים ברחבי העולם.

הקורס הועבר על ידי קרן שהרבני. קרן בוגרת פרלמנט הנוער במחלקת נוער צעירים וקהילה ותושבת נס ציונה. כיום קרן עובדת בארגון Stand With Us ובסגירת מעגל מעבירה את הידע שצברה בארגון לבני הנוער בעיר.

התכנים שהועברו בקורס עסקו בארגוני ה- BDS, אנטישמיות בעולם, כיצד מנהלים קמפיין מוצלח ברשתות החברתיות, כיצד אנו כבני נוער וכחברה יכולים לשנות את התפיסה השלילית על ישראל.

כמו כן, למדנו בצורה מעשית, כיצד להציג את ישראל על מגוון דעותיה והתפיסות השונות הקיימות בה. עברנו סדנת דיבייט במהלכה למדנו כיצד להציג דעות שונות בנושאים מורכבים גם כשהדעה אותה אני מציגה שונה מהדעה האישית שלי.

כחלק מהיותי ישראלית, בת למשפחה ניצולת שואה אני רואה חשיבות רבה בשמירה על ה"בית" ויודעת כי בכל מקום בו אהיה אשמש דוגמה ל"ישראלי יפה". במסגרת התכנית למדתי מדוע חשוב "לספר את הסיפור של ישראל", לא לתת יד להכפשה, לשנאה, ולמגוון תגובות אנטי ישראליות בעולם.

לשיח, דיון והסברה נכונה יש המון כח אז בואו נשתמש בו לטובה. כל הכבוד ובהצלחה !

הקורס מועבר על ידי קרן שהרבני

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה