מאות חגגו השבוע בהילולה המסורתית של מאורות הרש''ש נס ציונה בראשות הרב יהורם יפת שליט''א

$(function(){setImageBanner('daa06164-0f19-4585-b032-e4becb4514ac','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

ברוב פאר והדר בשבוע האחרון נחגגה ההילולה השנתית של מוסדות 'מאורות הרש"ש' בראשות הרב יהורם יפת שליט''א עם גדולי הרבנים והמקובלים ואישי ציבור נכבדים השתתפו לכבודו של גדול המקובלים מרן הרש"ש הקדוש זיע"א
המשתתפים נהנו מהופעה מכל הזמנים משיריו של גדול הזמר ציון גולן ולהקתו סביב שולחנות ערוכים.

הרב יהורם יפת שליט''א צילום מאורות הרשש

מאות חגגו השבוע בהילולה המסורתית של מאורות הרש''ש נס ציונה בראשות הרב יהורם יפת שליט''א

כמדי שנה בשנה גם השנה נערך מעמד ההילולה המסורתית של מוסדות התורה והחסד 'מאורות הרש"ש' בראשות הרה''ג רבי יהורם יפת שליט"א, לכבודו של מרן הרש"ש - רבי שלום שרעבי זיע"א אשר היה מגדולי וענקי הרוח בדורות האחרונים.

מעמד ההילולה המסורתית, נערך הפעם באולמי אוורסט המפוארים בעיר ראש העין, מעל 500 איש מילאו את רחבי האולם, סביב שולחנות ערוכים כיד המלך.

רבנים ומקובלים לצד הרב יורם יפת  צילום מאורות הרשש

על מסכי ענק הוקרן סרט מרגש מהפעילות הייחודית בקרב תושבי העיר עזרה למשפחות בחגיםדג\\ז ופעילות לבני הנוער.
האורחים נהנו משיריו מכל הזמנים של גדול הזמר ציון גולן ולהקתו.

בבמת הכבוד נשא דברים ראש עיריית ראש העין מר שלום בן משה, בהתרגשות גדולה הביע את התפעלותו מפעילויות המוסדות גם בעיר ראש העין והסביבה.

סגן ראש עיריית ראש העין, מיכאל מלמד, בירך בחמימות את ראש המוסדות על כך שנעתר לבקשתו לקיים את ההילולה השנתית בשנה זו בעיר ראש העין.

חבר הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, הציג את פעילות המוסדות בביקורו בנס ציונה ועל הפעילות הכללית ברחבי הארץ והעומד בראשה הרב יפת, אשר מוסדותיו נקראים על שמו של הרש"ש הקדוש.

בשיאו של המעמד נשא דברים ראש המוסדות הרב יהורם יפת, אשר בדבריו הרחיב על מעלת יום הילולת הרש"ש הקדוש, ועל הישועות שאנו רואים למעלה מדרך הטבע יום יום, שעה שעה.

לאחר מכן חתם את שורת הנואמים הגאון המקובל הגר"א עפג'ין שליט"א ראש מוסדות אמת ושלום.

כמו כן, נטלו חלק בין היתר במעמד הגדול, הרב נחמיה בלושטיין - מנהל קשרי קהילה בקופת חולים כללית גוש דן. הרב אביב סעידי - משכן שילה. מנחה הערב: הרב ששון טרבלסי - יו"ר מועצה הדתית בכפר סבא, ועוד רבנים חשובים ואישי ציבור נכבדים.

ניתן לצפות בהילולה בשידור חוזר באתר המוסדות 'אתר המאורות' כמו כן להתעדכן ולהירשם לאירועים הבאים שיתקיימו בקרוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה