מה זה "יפוי כח כחלופה לאפוטרטופסות" ? למדו השבוע כ 90 אזרחים ותיקים

$(function(){setImageBanner('594f93c2-e476-40fd-9cf1-ca8078aafdce','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45868,'Image','');})


וזאת במסגרת הרצאה ראשונה מתוך סדרת ההרצאות "סביבה תומכת לאזרח הוותיק".
סדרת ההרצאות ביוזמה משותפת של מרכז רב תחומי לאזרח הוותיק ושי"ל ניתנת לתושבי נס ציונה בעלות מסובסדת, כשרות לתושבי העיר והיא נועדה לצייד את התושבים במידע שימושי בכל הקשור לטיפול וסביבה תומכת באזרח הוותיק.

דוברות נ.צ.

כ 90 אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם השתתפו השבוע בהרצאה "ייפויי כוח כחלופה לאפוטרטופסות"".

ההרצאה שהועברה בעלות מסובסדת של 10 ₪ בלבד, על ידי עו"ד גלית פרידמן, מתנדבת בשי"ל (שרות יעוץ לאזרח) עסקה ביתרונותיו של מסמך ייפויי כוח מתמשך, כחלופה לאפוטרופסות.

הכנת המסמך מאפשרת לכל אדם להתכונן ולהחליט מראש כיצד יטופל במקרה בו חלילה יעבד את צלילותו, כיצד ניתן בעזרת מסמך משפטי להסדיר זכויות בגוף ובנפש שיממשו את רצון האדם, בעת הצורך.

במסגרת סדרת ההרצאות, בחודשים הבאים יתקיימו הרצאות נוספות בנושאים: צוואות וירושות, מיצוי זכויות רפואיות, התמודדות עם מחלוקות בתא המשפחתי ומידע על קצבת הסיעוד של הביטוח הלאומי.

משה הוד אשר השתתף בהרצאה אמר: "ההרצאה היתה מקצועית ומעניינת ונתנה לנו זווית ראיה שונה וכלים פרקטיים לניהול ענייננו בעתיד לבוא. על פי תגובת הקהל והשאלות הרבות שנשאלו ברור שהמידע שהועבר חשוב ומהותי"

עידית חן-סייג, מנהלת העמותה לרווחת האזרח הוותיק נס ציונה הודתה לעיריית נס ציונה ולשי"ל על שיתוף הפעולה ואמרה: הצלחנו לאפשר לגמלאים ולמשפחותיהם הרצאות מקצועיות המעניקות ידע וכלים פרקטיים להתמודדות מיטבית עם סוגיות מורכבות.

דיאנה גיא מנהלת שי"ל: צוות שי"ל מעניק מידע מקצועי בתחומים שונים לאזרח באופן פרטני בכל ימות השנה. שיתוף הפעולה עם העמותה לרווחת האזרח מאפשר לנו להגיע לתושבים נוספים עם מידע שחשוב שכל אזרח ידע.

במהלך השנה שיתוף הפעולה צפוי להתרחב לטובת ציבור האזרחים הוותיקים בעיר ושיפור איכות חייהם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה