מה עשו חברי קבוצת הרובוטיקה העירונית של נס ציונה במשבר הקורונה!

$(function(){})

ככה מעבירים את הזמן בימי הקורונה ! קבוצת הרובוטיקה העירונית של נס ציונה , Demacia 5635, מהווה בית שני לעשרות בני נוער ברחבי נס ציונה. מאז הקמתה בשנת 2015 ועד היום הקבוצה הגיעה להישגים רבים כל שנה, בניהם: העפלה לגמרים הארציים ולתחרויות הבינלאומיות, זכייה בפרסים ושבחים רבים!

הכירו את Demacia 5635

מיטב הנוער בנס ציונה וגם בקבוצת הרובטיקה המקומית הנקראת Demacia 5635. 

בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, רוב התחרויות האזוריות, התחרות הארצית והתחרויות הבין לאומיות התבטלו. אולם, בתחרות היחידה בה השתתפה הקבוצה זכתה בפרס הIMAGERY, הגיעה למקום החמישי ולרבע הגמר.

במהלך הקיץ המשיכו חברי הקבוצה לקיים פגישות זום ופרונטליות (בהתאם להנחיות) על מנת להמשיך את הפעילות הקבוצתית. מעבר לכך, חברי הקבוצה קבעו דרישות ,מטרות ,יעדים והחלו להכשיר את הילדים החדשים בקבוצה, ללמד אותם על העשייה בסדנא, על הצוותים והתפקידים השונים ולהתכונן לשנה הקרבה.

עונת רובוטיקה חדשה בקרוב 

בסוף הסגר השני, קיבלה הקבוצה באופן רשמי סדנא חדשה והחלה בהעברת הציוד, בניקוי ,סידור ועיצוב הסדנא על מנת שתתאים לצרכי הקבוצה. לאחר חניכת הסדנא, המשיכה הקבוצה עם העברת ההכשרות לחברי הקבוצה הוותיקים והחדשים באופן פרונטלי על מנת לשמור על שגרה בעת הקורונה.

בימים אלו, חברי הקבוצה עוסקים בסיום ההכשרות לצוותים השונים ובהכנות לקראת העונה שתחל בקרוב.
עובדים יחדיו על פרויקטים שונים בעבודה משולבת של הצוותים המרכזיים בקבוצה: צוות מכאניקה, תוכנה ואלקטרוניקה ומייחלים ומצפים לשיפור במצב וחזרה מהירה לשגרה!

רובוטיקה נס ציונה צילום עצמי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה