מושיטות יד לאחדות: מיפגש נשים חילוניות ודתיות ייחודי נערך השבוע בנס ציונה

$(function(){})

נשות איילת השחר נס ציונה קיימו מפגש ראשון מסוגו , כחלק מפרויקט "חברותא בסלון" לע"נ ילדי משפחת פלאי הי"ד שנרצחו לאחרונה בפיגוע ברמות.
וגם: תיאטרון נשי מיוחד יתקיים ביום ד' הקרוב בבית יד לבנים ובו יופיעו על במה אחת שחקניות חילוניות, דתיות וחרדיות.

פרטי

מושיטות יד לאחדות: מיפגש נשים חילוניות ודתיות ייחודי נערך השבוע בנס ציונה

פרוייקט "חברותא בסלון" מבית איילת השחר, הוקם לבקשת דבורי פלאי אמם של אושי ויענקי הי"ד וכמענה לאווירה השוררת כיום של קיטוב ופילוג בין חלקי העם. הוא פועל בכל רחבי הארץ ומפגיש בסלון ביתי נשים חילוניות, דתיות וחרדיות לערב של הכרות ואחדות.

המפגש התקיים בבית חברי הקהילה קובי (דובר הרבנות הראשית לישראל) ואילה אלתר. כיבדה בנוכחותה את המפגש סגנית מ"מ ראש העיר סמדר אהרוני שהצביעה בדבריה על האחדות המופלאה השוררת בעיר אף בין המגזרים השונים וכן על הצורך ההכרחי להיפגש , להכיר ולהקשיב לצורכי הצד השני.

בהמשך למפגש קירוב לבבות זה - יזמו בקהילת איילת השחר נס ציונה - תיאטרון נשי מיוחד שיתקיים ביום ד' הקרוב בבית יד לבנים ובו יופיעו על במה אחת שחקניות חילוניות, דתיות וחרדיות.

יו"ר קהילת איילת השחר נס ציונה הרב ערן רפאל מסר "דוקא בימים אלו שאנו חשופים לקריאות, מיזמים ופעילויות של ריחוק לבבות ושיסוי בין חלקי העם , אנו בקהילת איילת השחר פועלים ומשתדלים לחבר ולקרב את הלבבות. רק ע"י מפגשים, ישיבה משותפת והיכרות, נוכל להכיר את ערך ומעלת השונה.
תודתי נתונה למשפחת אלתר על האירוח המיוחד בביתם וההירתמות להצלחת המפגש וכן לנשות איילת השחר שפועלות בצורה יוצאת מן הכלל, בשלל פעילויות, להרבות אהבה ואחווה בין כולם."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה