מיד אליעזר לבר אילן, החוויה של 10 נערות מקומיות.

$(function(){setImageBanner('2e44e285-7663-4335-aab5-ec79dbeeb81e','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

כחלק מתוכנית חממ"ה ומפעילות המרכז הקהילתי ביד אליעזר, הועבר מסלול "מבוא לבר אילן" לבנות המרכז הקהילתי, תלמידות שכבת ח'.
במשך 8 מפגשים אשר התקיימו באוניברסיטת בר אילן, חוו 10 נערות מנס ציונה שלקחו חלק במסלול, את הווי הלמידה באוניברסיטה, נחשפו לתחומי עניין חדשים מתחום המדע, חוו אתגריים אקדמיים ולמדו שיטות מחקר מודרניות.

דוברות נ.צ.

ולסיפור בהרחבה:

במהלך החודשים דצמבר, ינואר, הגיעו הנערות לאוניברסיטה פעם בשבוע, בשעות אחר הצהריים, והשתתפו בקורסים שהועברו על ידי מרצים באוניברסיטה וסטודנטים מצטיינים. הנערות נחשפו במהלך המפגשים לתחומים אקדמיים שונים ומגוונים בניהם: חשיבה מתמטית, כימיה וננוטכנולוגיה, ביוטכנולוגיה, ביולוגיה ועוד. הן הכירו לעומק בעיות מתמטיות היסטוריות, חקרו את תורת ההיגיון, פתרו חידות וחיברו חידות חדשות בעצמן.

זהבה אסייאס, מדריכת נוער במרכז הקהילתי יד אליעזר אשר לוותה את הקבוצה אמרה : "שמחתי והתרגשתי לראות את העניין והרצינות של הנערות, לנושאים אקדמאים כבדי משקל. הנערות היו מוכנות להשקיע מזמנם החופשי, ורצו להעשיר ולהרחיב את הידע במלאכת המחקר המדעי בסביבה אקדמית אוניברסיטאית. אני מודה לאוניברסיטת בר אילן על קבלת הפנים ושיתוף הפעולה ולעיריית נס ציונה על התוכנית המופלאה שתרמה כל כך לנערות.

ראש העיר שמואל בוקסר: אחד היעדים המרכזיים של תוכנית חממ"ה העירונית הוא לחשוף בפני הילדים ובני הנוער תחומי דעת שונים. חשוב לנו לאפשר לילדים לחוות, להתנסות, ולהכיר דרך המסלולים השונים את תחומי העניין שנכונים להם ואת היכולות האישיות. ההתנסות היא חלק בלתי נפרד מתהליך צמיחה והתפתחות אישי. מרגש לראות את המסלולים הרבים והמגוונים שכבר יצאו לפועל ואת התרומה והתנופה שהם נותנים לילדים.

המרכז הקהילתי יד אליעזר מהווה בית חם עבור בני הנוער ונותן מענה, לכלל תושבי הקהילה מילדים, בני נוער ומבוגרים , המרכז מאפשר מרחב בטוח ומקום בו יוכלו לבטא את הכישרונות והכישורים שלהם. תוכנית "מבוא לבר אילן" הינה חלק מתוכנית חממ"ה העירונית והועברה במסגרת מיזם "את תהיי"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה