מיזם "קהילה מקדמת תיירות" יוצא לדרך ואתם מתבקשים לבחור שם למיזם החדש...

$(function(){setImageBanner('3e237972-1802-4a50-94b2-e8c54da6051e','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45868,'Image','');})


הסתיים בהצלחה המחזור הראשון של קורס אירוח ביתי בהשתתפות 18 מנשות העיר. הנשים עברו הכשרה מקצועית והן עתידות לפתוח עסק מקומי של אירוח ביתי, בו יוכלו גם למנף את עיסוקיהן, גם להוות חלק מקהילת האירוח המקומית הצומחת, וגם לקחת חלק במיזם רחב של עיר מקדמת תיירות.
המיזם המיוחד יושק בחודש מרץ הקרוב. במסגרת אירועי חודש האישה יוזמנו תושבים מהעיר ומחוצה לה להגיע ולבקר בביתם של הנשים, לחוות וליהנות מאירוח ביתי אותנטי.

דוברות

נס ציונה בדרך להפוך לעיר מקדמת תיירות!

18 נשים מקומיות סיימו בהצלחה את הקורס שהועבר ביוזמת המחלקה לקידום מעמד האישה בעירייה, ובהנחיית יעל קורלנדר, מומחית בהקמת קהילות אירוח ביתי ומנהלת הקהילה הארצית של המארחים PLP – People Love People" –. במהלך הקורס הנשים רכשו כלים מקצועיים ביניהם שיטות עבודה לבניית מוצר, עמידה מול קהל, בניית הסיפור האישי כמותג, פיתוח וניהול העסק הביתי, שימוש אפקטיבי ברשתות החברתיות ועבודה בשיתופי פעולה. הנשים עברו הכשרה כיצד לפרסם ולקדם את עצמן ואת עיסוקן החדש.


במסגרת הקורס יצאו הנשים לסיור לימודי וחוויתי בבתים מארחים קיימים בעיר אשדוד ,נחשפו לחוויית האירוח הביתי, קיבלו טיפים ולמדו מניסיונן של נשים אשר כבר מפעילות עסק בייתי.

המיזם המיוחד יושק בחודש מרץ הקרוב. במסגרת אירועי חודש האישה יוזמנו תושבים מהעיר ומחוצה לה להגיע ולבקר בביתם של הנשים, לחוות וליהנות מאירוח ביתי אותנטי.

אדווה בן עזר, שוקולטיירית מוסמכת, וחברה במיזם תפתח את ביתה ותיקח אתכם למסע מתוק בו תחקרו את עולם הקקאו והשוקולד, תתכבדו בטעימות תוך שמיעת סיפורים מרתקים מטיוליה בעולם, לימודי הפטיסרי בפריז והכניסה לעולם בוטיק השוקולד. לאה ימיני היא אמנית ובביתה תוכלו להינות מחווית אירוח בניחוח וטעם תימני. לאה תספר לכם על צורפות ואריגה, על דרכה מקהילת אומנים קטנה בתימן שהפכה למובילית אומנות בארץ. חוויות אירוח רבות ומגוונות מחכות למי שיבחר לקחת חלק במיזם. האירוח הביתי מעניק חוויה ייחודית והנאה מתרבות, אומנות או מאכלים בדרך חדשה, בלתי שגרתית ומיוחדת.


כל מה שנשאר הוא לתת למיזם החדש שם. אתם מוזמנים לשלוח הצעות לשם באמצעות הלינק באתר העירייה http://lp6.me/UQsOm ההצעה הנבחרת תזכה את המציע/ה בפרס: שובר לאירוח ביתי באחד הבתים בקהילה.

ראש העיר שמואל בוקסר: בתים מארחים הוא מייזם חשוב, שנותן לנו ההזדמנות להיחשף לעולמות מרתקים, לתרבויות, לאמנות ולטעמים שלא נוכל להיחשף עליהם בדרך אחרת. אני מזמין את תושבי העיר לקחת חלק במיזם כבר עכשיו בבחירת השם ובטח כאשר הבתים יפתחו לאירוח. לתמוך בעסקים המקומיים ולהינות תוך כדי מחוויה יחודית.

ורד צברי מזרחי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה: אנחנו מתרגשות לקראת פתיחת המיזם שהוא בעצם מיזם של ובשביל הקהילה. כשהתחלנו לחשוב על שם שיוביל את הפרויקט המקסים הזה, חשבנו שהכי נכון יהיה לשתף את הציבור והקהילות בעיר בתהליך ובעצם לתת לתושבים לבחור את השם. מאחר וזה מיזם של הקהילה ולמען הקהילה, אין החלטה נכונה מזו. אני מזמינה את התושבים לפנות ולהציע שמות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה