מי מפחד ממוסיקה אלקטרונית?

$(function(){})

לראשונה בקונסרבטוריון העירוני בנס ציונה: לימודי הפקה מוסיקלית ומוסיקה אלקטרונית בהובלת ולנטין לזר

יח"צ

הכירו את ולנטין לזר (VALO) - בעל תואר ראשון בהוראת מוסיקה ותואר שני בהנדסת קול ומוסיקה דיגיטלית.  זוכה פרס האירופי בתחום מוסיקה אלקטרו-אקוסטית, יוצר מוסיקה ומחבר ספרי לימוד, נגן כלים דיגיטליים ומנהל מופע של ״הפרויקט של עידן רייכל״.

ולנטין הינו מורה מוערך בקונסרבטוריון העירוני בפרויקטים מוסיקלים שונים בעיר ובפרט בהובלת האולפן להפקת מוסיקה אלקטרונית של הקונסרבטוריון בנס ציונה, אליו מצטרפים מיטב הכשרונות הצעירים של העיר.

השנה, ביוזמתו של מנכ״ל החברה לתרבות ופנאי גיל בלט ומנהל הקונסרבטוריון ולדימיר כץ,  האולפן עבר שדרוג משמעותי וכעת מאובזר עם הציוד והטכנולוגיות החדשות ביותר ליצירת מוסיקה עכשווית.

זהו מקום ייחודי ליצירה ונגינה, בו החניכים נחשפים לתחום היצירה הממוחשבת ורוכשים מיומנויות רלוונטיים לעולם המוזיקה של ימינו.

כמו כן, האולפן הוא בסיס לסדנאות של קריית התרבות, תוכנית מצויינות ״אמירים״ של משרד החינוך ולקונצרטים רבים בהם מופיעים התלמידים.

המרכז להפקה מוסיקלית משמש לא רק לצרכים לימודיים אלא גם כאולפן הקלטות המעניק שירות לבתי הספר, ומכשיר את הדור הבא של תלמידים ומורים, מוסיקאים, אנשי סאונד ודי ג׳יי.

כתוצאה מכך, כל התלמידים המשתייכים לתכנית להפקת ועריכת מוסיקה אלקטרונית, מוצאים בקונסרבטוריון בית חם להתפתח, ליצור, להפיק ולערוך מוסיקה עכשווית.

לפרטים והרשמה ניתן לפנות לקונסרבטוריון העירוני, 08-9100499

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה