מכללת עמית פתחה השבוע שנה חדשה של פעילות בארוע  מרשים.

$(function(){setImageBanner('87be02e4-df0c-45c7-aacd-dab7c006611c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

עידית חן-סייג, מנהלת העמותה לרווחת האזרח הוותיק, הבטיחה למשתתפים שנה מרתקת מלאת ידע, אתגר והנאה, אשר לא תותיר עבורם זמן פנוי...

1
 
מכללת עמית פועלת ברציפות מזה כ-27 שנים בשיתוף של עמית-העמותה לרווחת האזרח הוותיק ועיריית נס ציונה בבית יד לבנים כשמידי יום חמישי עד סוף חודש יוני תתקיים תוכנית איכותית הכוללת מופעי תוכן, סרטים והרצאות של בכירי המרצים בארץ כמו מתן חודורוב, הנריקה צימרמן, דנדן בולוטין, פרופ' ידידיה גפני, יסכה הרני ועוד.
 
המכללה נמנית בין מגוון הפעילות העשירה והאיכותית המוצעת בבית האזרח הוותיק בתחומי דעת ותרבות שונים וכל זאת על מנת להיטיב את חיי הגמלא ים בעיר ובסביבה.
 
לאחר מספר חודשי חופשה, היתה אווירת התרגשות ושמחה להיפגש שוב מחדש וצוות המתנדבות המסור קיבלו את הגמלאים רבים אשר הגיעו לארוע הפתיחה בשמחה ובחברותא רבה. 
עידית חן-סייג, מנהלת העמותה לרווחת האזרח הוותיק, הבטיחה למשתתפים שנה מרתקת מלאת ידע, אתגר והנאה במיוחד אשר לא תותיר עבורם זמן פנוי כשהיא מודה לראש העיר מר שמואל בוקסר ועובדי העירייה, להנהלת העמותה בראשות היו"רית גב' רנה פלדמן, לצוות העובדים והמתנדבים העומלים סביב השעון עם פתיחתה של שנה נוספת רבת פעילות מלאת קורסי העשרה, טיולים בארץ ובחו"ל והרצאות.
 
במפגש הפתיחה התקיים מופע מסע מוזיקלי מרתק, מרגש ומרטיט לב ונשמה אל יוון  -  "יוון על פי זורבה" - של יואל שתרוג ביחד עם הצמד המוסיקלי שירן ושחר בורק - חגיגה של מוסיקה יוונית אותנטית משובחת שנוגעת בנשמה עם סיפורים, תמונות, קטעי סרטים ותובנות משמעותיות אנושיות על החיים העולות מהרומן המופתי ומהדמות מעוררת ההשראה.
גם הכיבוד היה ברוח יוון - בורקיטוס, עלי גפן ואפילו נצפו גמלאים אשר לגמו אוזו !!!
 
היה זה  בוקר נפלא של מפגש מחודש לאחר חודשים ארוכים של חופשה, בוקר של הנאה והתרומ=ות רוח עם הרבה כיף ועם תגובות ופידבקים  חיוביים רבים של הגמלאים בעקבות המופע, אופטימיות וציפייה לשנה איכותית ומשמעותית ביותר  והרבה שמחה בלב.
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה