מכפר עזה לנס ציונה: גמלאי כפר עזה היו אורחי נס ציונה.

$(function(){setImageBanner('020bf1cc-588a-4f0e-baad-2b5fdbd4e81a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

הגמלאים של הקיבוץ אשר חווה תופת ב-7.10, הגיעו לעירנו ונהנו מאירוח כיד המלך, בהובלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית נס ציונה, וגמלאי המועדונים יונתן וקריית התרבות. החברים נהנו מארוחת בוקר וסיור מרתק בעיר.

דוברות עיריית נס ציונה

דוברות עיריית נס ציונה

במהלך השבוע, הגיעו גמלאי כפר עזה לביקור מרגש בנס ציונה. הגמלאים הוזמנו על ידי אגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית נס ציונה, וגמלאי המועדונים יונתן וקריית התרבות לבוקר חוויתי בעיר, במסגרתו ביקרו בנחלת ראובן, המשיכו לסיור מודרך במסלול הדגל וסיימו בבית ראשונים – בסיור והרצאה מרתקת על סיפור הקמתה של נס ציונה ולאחריו מפגש מחזק עם גמלאי המועדונים בעיר, ראש העיר שמואל בוקסר ומנהל אגף הרווחה עמיר קשי, שנערך בבית יפעת.

קשרי הידידות בין גמלאי נס ציונה, מועדון יונתן ומועדון קריית התרבות עם גמלאי כפר עזה החלו לפי מספר שבועות, כאשר גמלאי נס ציונה ביקשו למסור שי מעודד לגמלאים המפונים השוהים בימים אלו במלון בתל אביב. גמלאי העיר הכינו חליטות תה, מעשה ידיהם והרכיבו מארז מחבק אשר כלל ספל תה, חליטות ומאפים מתוקים. את מתנת החיזוק מסרו לגמלאי כפר עזה ענת לוין, סגנית מנהל אגף הרווחה וסימה נחום, רכזת מועדון יונתן אשר פגשו את הגמלאים במשכנם הזמני בתל אביב, והתרגשו במיוחד מהמפגש, מהסיפורים המרתקים על הישרדות ותקווה. מהחוזק, החוסן והאצילות.

בהמשך לביקור, הוזמנו כאמור גמלאי כפר עזה לנס ציונה, לסיור הפגה מרענן ומחזק כאן בעיר, אשר הסתיים במפגש עם גמלאי נס ציונה, ראש העיר שמואל בוקסר ומנהל אגף הרווחה עמיר קשי, בבית יפעת. הגמלאים שרו יחד עם הזמרת מורן לוי – שירי ארץ ישראל ואחלו ארוחת צהריים עשירה ומושקעת, מעשה ידיהם של גמלאיות המועדונים.

דוברות עיריית נס ציונה

שמואל בוקסר, ראש העיר: "הייתה לנו את הזכות לעמוד לצידם של תושבי כפר עזה, הגמלאים, שחוו תופת בשבת ה-7.10. צריך להזכיר ולזכור שעם ישראל חזק ומאוחד, גם ובמיוחד ברגעי משבר קשים. האירוח של גמלאיות וגמלאי העיר, החיבוק החם והאוכל הביתי והמנחם, מוכיח לנו שוב, את הלב הענק של קהילת נס ציונה".

ענת לוין, סגנית מנהל אגף הרווחה: "בשעתם הקשה של תושבי כפר עזה, אנחנו מודים על ההזדמנות לעמוד לצידם. הגמלאים פונו מבתיהם ומהסביבה המוכרת והאהובה, חלקם איבדו בני משפחה. האפשרות ליצר עבורם בוקר של הפגה, מפגש מנחם עם גמלאי העיר, וארוחת צהריים עם טעם של בית, היא זכות עבורנו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה