מנס ציונה לארץ כולה ! צמח והתרחב מיזם "גמאני רצה"

$(function(){setImageBanner('e30d36df-4e2e-4ab8-bf49-d44cc9184ba6','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})



מיועד לנשים המתמודדות עם מחלת הסרטן ומשלושים נשים בנס ציונה לפני פחות משנה, שנענו ליוזמתו של עמרי פדהצור - צמח  לפרויקט ארצי ובו מעל 1,000 רצות ומעל 60 מאמני ריצה וכושר בעשרות ישובים


גמאני רצה נס ציונה- צילום: שירלי רוזנס

 בתיק עמרי פדהצור, היוזם והמאמן. צילום: בתיק וקסמן

חודש אוקטובר נפתח ובכל העולם מציינים את חודש המודעות לסרטן השד. בישראל, המדרכות והרשתות החברתיות נצבעו בימים האחרונים בוורוד בזכות מיזם נס ציוני שהפך למיזם ארצי גמאני רצה. אלפי רצים ורצות תורמים את ריצת הפנאי שלהם לטובת נשים המתמודדות ומחלימות מסרטן השד, ומשתפים ברשתות החברתיות, כשהמטרה היא לצבור יחד 40,075 קילומטרים ולהקיף את כדור הארץ בריצה.

עמרי פדהצור, תושב נס ציונה הוא המייסד של הפרויקט הארצי המרגש גמאני רצה. מאמן ריצה מוסמך, בן 48, אשר לפני פחות משנה בחר להקדיש את תחביב הריצה שלו לנשים אשר מתמודדות עם המחלה. הוא פתח את הקבוצה המקומית 'גמאני רצה נס ציונה', אליה הצטרפו כ-30 נשים והחלו להתאמן במגרש החניה בשכונת מליבו. להפתעתו, אל הקבוצה הגיעו נשים מרחובות, יבנה, מזכרת בתיה, באר יעקב, חולון וראשון לציון והשמועה עברה מהר משחשב. אז הבין כי הפוטנציאל במיזם הוא ענק וכי אין סיבה שלא יהיו קבוצות דומות בכל הארץ. 

בשיתוף עם קהילת הפייסבוק "גמאני - גם אני חליתי בסרטן השד", שבה חברות מעל 5,600 נשים המתמודדות עם המחלה, וביחד עם מאמני הריצה המוכרים ביותר בישראל שנרתמו לפרויקט, גמאני רצה צמח לפרויקט ארצי ובו מעל 1,000 רצות ומעל 60 מאמני ריצה וכושר בעשרות ישובים מנהריה וקצרין ועד הנגב. כולם בהתנדבות מלאה מקדישים את הידע המקצועי ואת אהבתם לריצה למען המחלימות, כשהוא מאמן באופן אישי את קבוצת נס ציונה ביחד עם עפרה בן שבת, שמובילה את אימוני הכוח בקבוצה המקומית. 

עמרי מספר: "כשהקמתי את הקבוצה המייסדת 'גמאני רצה נס ציונה', רציתי שלכל אשה בארץ תהיה נגישות לקבוצת ריצה ליד ביתה כדי לסייע לה להתמודד עם המחלה ותופעות הלוואי של הטיפולים. לראות את מה שקורה החודש בארץ זה מרגש, אלפי אנשים שולחים לנו תמונות בוורוד ורוצים להצטרף למיזם". 

וכמובן תודה מיוחדת לתושבי נס ציונה: "אומרים שכל סטארטאפ מתחיל בגיוס משאבים מהחברים מהמשפחה. אני רוצה לומר תודה, לחברים בנס ציונה שהאמינו בי ובפרויקט עוד כשהיה מקומי וצנוע". 

כדי להגביר את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, גמאני רצה פתחו השבוע קמפיין גיוס המונים של קילומטרים שמטרתו לאסוף מכל רצי ישראל 40,075 ק"מ ולהקיף את כדור הארץ בריצה בחודש אוקטובר. אך הסגר והקורונה שינו את התוכניות. כעת, במקום מרוצים משותפים, אלפים ירוצו בקפסולות קטנות לאורך חודש אוקטובר כדי להגביר את המודעות לגילוי מוקדם ולמען בריאותן של נשים החולות בסרטן השד.

 

עמרי פדהצור: אני רוצה לומר תודה, לחברים בנס ציונה שהאמינו בי ובפרויקט עוד כשהיה מקומי וצנוע

ב 28.10 בשעה 20:30, עיריית נס ציונה תארח הרצאה און ליין פתוחה לקהל:

"סיפורם של מחלימה וחולם" 
סיפורה האישי של יפית אלפרסון אלמליח על התמודדות עם המחלה עד להחלמה וסיפורו של עמרי פדהצור תושב העיר מייסד "גמאני רצה" על חלום  חברתי מקומי שהפך למיזם ארצי

למי שרוצה לשמוע את מאחורי הקלעים..


 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה