מפגש חגיגי להרמת כוסית לפסח התקיים בבית האזרח הוותיק

$(function(){setImageBanner('0113410c-a195-40b5-9133-bf2fcbc18aac','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

אל המפגש המיוחד הגיעו ראש העיר מר שמואל בוקסר, סגנית ראש העיר גב' סמדר אהרוני, יו"ר העמותה גב' רנה פלדמן וחבריה להנהלה, צוות האגף לשרותים חברתיים ומתנדבים רבים. הנוכחים נהנו ממופע ומשי סמלי על פועלם

דוברות עיריית נס ציונה

מפגש חגיגי להרמת כוסית לפסח התקיים השבוע בבית האזרח הוותיק נס ציונה בהשתתפותם של ראש העיר מר שמואל בוקסר, סגנית ראש העיר גב' סמדר אהרוני, יו"ר העמותה גב' רנה פלדמן וחבריה להנהלה, צוות האגף לשרותים חברתיים ומתנדבים רבים מכלל השרותים שהעמותה מעניקה ומפעילה עבור הציבור המבוגר בעיר במסירות ובמקצועיות.

דוברות עיריית נס ציונה

ב"עמית" העמותה לרווחת האזרח הוותיק 180 מתנדבים הפועלים כל השנה ועושים טוב - חלקם מסייעים להפגת בדידות למרותקים בביתם, מלמדים ומנחים קבוצות שיח, משמחים, אופים, מתנדבים בעבודה משרדית ומאז המלחמה שותפים במיזמים קהילתיים למען החיילים בחזית, למפונים, לילדי העוטף, לעובדי זק"א, למיזמי הנצחה ועוד...

עידית חן-סייג, מנהלת העמותה, פתחה את המפגש בדברי ברכה ותודה מכל הלב למתנדבים על כך שהם הלב והנשמה של העמותה, מקור כוחה ועוצמתה כשבכל מצב תמיד נכונים לסייע ולתרום מזמנם ומרצם עם נכונות ורצון טוב. לדבריה דווקא בחצי שנה האחרונה, למרות ועל אף הארועים הקשים,  נוצרו מיזמים חדשים והופעלו יוזמות מרגשות לסיוע ולא היה ניתן להפעיל מגוון כה רחב ושופע של פעילות מקצועית נרחבת בלעדי המתנדבים הנפלאים.

גב' מרים שפר, אחראית המתנדבים העמותה ציינה את חשיבות ההתנדבות והשפעתה על מתן משמעות לחיים בגיל המבוגר עם תחושת ערך ושיפור איכות חיי האוכלוסייה המבוגרת בעיר.

גב' חיה באלי בירכה בשם המתנדבים, כשהיא מעלה על נס ומודה על הזכות להתנדב, להיות אנשים טובים יותר ולהפוך את הקהילה שלנו לטובה יותר באמצעות התנדבות רחבת היקף עם כל הלב.  

במהלך המפגש הושם דגש על חשיבות שיתוף הפעולה הפורה עם האגף לשרותים חברתיים בעיריית נס ציונה בהפעלת השירותים לאוכלוסיה המבוגרת בעיר ועל כך ששיתוף זה מאפשר פיתוח ויזום פרוייקטים ומיזמים נוספים לאורך כל השנה.

ראש העיר מר שמואל בוקסר הודה למתנדבי העמותה כשהוא מציין לשבח את גודלה של העמותה כארגון ההתנדבותי הגדול ביותר בעיר ואת חשיבות הפעילות הרבגונית והתוססת הנעשית במקום מהבוקר עד הערב בנכונות ומסירות.  

תעודת הוקרה והערכה מיוחדת הוענקה לגב' זהבה קורנברג מתנדבת מסורה בעמותה אשר מתנדבת ומסייעת מידי יום מאז המלחמה ומבצעת בבית העמותה תפקידים משמעותיים חשובים רבי השפעה על האוכלוסיה המבוגרת בעיר.

 בסגרת הרמת הכוסית התקיים המופע "לנצח במסע שלא בחרנו" של ריעות ואיתי לב, מופע שבו מועלה סיפור חייהם בליווי מוזיקלי והומור על גבורה, חוסן נפשי ותעצומות נפש שמתגלים מחדש. המתנדבים קיבלו "מפתחות" אשר יסייעו לקבל כוחות, לנצח, למצוא את האור מתוך האפילה במצבי חיים מטלטלים ומתוך תהומות לסלול את הדרך לתקווה ונצחון.

המפגש הסתיים בחלוקת שי סמלי למתנדבים ובנימה של אופטימיות  שיהיה חג שקט עם בשורות טובות לשובם של החטופים והחיילים בשלום בהקדם עם תקווה להמשך עשייה ושיגדל מספר המתנדבים בעמותה ובכך תורחב הפעילות לטובת אזרחיה הוותיקים של העיר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה