מפגש חגיגי למתנדבים והרמת כוסית לחג הפסח, התקיים השבוע בבית האזרח הוותיק 

$(function(){setImageBanner('995a19ca-dd80-4fef-b46f-c9e29d621fd6','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

נערך בהשתתפותם של סגנית ראש העיר גב' סמדר אהרוני,  יו"ר העמותה גב' רנה פלדמן וחבריה להנהלה, מנהלת מחלקת מתנדבים יעל בן נון גובר, מנהלת העמותה עידית חן-סייג, מנהלת מרכז יום רב תחומי הדר מזרחי  ומתנדבים רבים מכלל  השרותים שהעמותה מעניקה ומפעילה עבור הציבור המבוגר בעיר במסירות ובמקצועיות.

פרטי

עידית חן-סייג, מנהלת העמותה, פתחה את המפגש בדברי ברכה ותודה מכל הלב למתנדבים על כך שבכל מצב תמיד נכונים לסייע ולתרום מזמנם ומרצם עםנכונות ורצון טוב.  לדבריה לא היה ניתן להפעיל מגוון כה רחב ושופע של פעילות מקצועית בלעדי המתנדבים

גב' רנה פלדמן יו"ר העמותה שיתפה בחשיבות ההתנדבות מנקודת מבט אישית ועל תרומתה של ההתנדבות לנפש האדם ולשיפור איכות חייו.

כמו כן בירכה גב' מרים שפר, אחראית נושא המתנדבים בהנהלת העמותה,  אשר  ציינה כי בעמותה כ-130 מתנדבים במגוון השירותים ווכי בהנהלת העמותה ישמחו למצטרפים נוספים אשר מעוניינים להעניק מזמנם ומרצם.

סגנית ראש העיר סמדר אהרוני שיבחה ופירגנה על העשייה הרבה והמגוונת ומנהלת מחלקת מתנדבים יעל בן גובר שמה דגש בדבריה על חשיבות שיתוף הפעולה הפורה עם אגף הרווחה בעיריית נס ציונה

בהפעלת השירותים לאוכלוסיה המבוגרת בעיר ועל כך ששיתוף זה מאפשר פיתוח ויזום פרוייקטים ומיזמים נוספים לאורך כל השנה.

במסגרת הרמת הכוסית   התקיימה הרצאתו של שוקי זיו  "ערבות הדדית מצילה חיים"  בה הוא משתף בסיפורו האישי ושם דגש על העובדה החשובה כי נתינה וקבלה הן מהות חיינו.

שוקי איבד את היקר לו מכל, ובמקום להילחם באובדן הוא נלחם על החיים של כולנו. על סו9Cם הערכים של החברה שלנו עם דגש מיוחד לנתינה, קבלת השונה ואהבת הזולת. בעצם הוא הופך את הכאב הפרטי שלו לצמיחה אישית וחברתית. 

הרצאתו של שוקי זיו ריגשה את המשתתפים עד דמעות והותירה את כולם נפעמים מהיכולות הנדירות של שוקי ומשפחתו להעניק ולתרום בשעות הקשות שלהם למען הזולת.

 

המפגש הסתיים בחלוקת  שי סמלי למתנדבים ובנימה של אופטימיות  ושמחה לקראת החג המתקרב .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה