מפגש מתנדבים חגיגי להרמת כוסית לראש השנה - בבית האזרח הוותיק נס ציונה

$(function(){})

הארוע נערך בהשתתפותם של סגן ראש העיר מר נאור ירושלמי, יו"ר העמותה גב' רנה פלדמן וחבריה להנהלה, צוות האגף לשרותים חברתיים  בראשות עמיר קאשי מנהל אגף הרווחה ומתנדבים רבים מכלל השרותים שהעמותה מעניקה ומפעילה עבור הציבור המבוגר בעיר .

פרטי

 

עידית חן-סייג , מנהלת העמותה, פתחה את המפגש בדברי ברכה ותודה מכל הלב למתנדבים על כך שבכל מצב תמיד נכונים לסייע ולתרום מזמנם ומרצם עם נכ נות ורצון טוב.

לדבריה לא היה ניתן להפעיל מגוון כה רחב ושופע של פעילות מקצועית נרחבת בלעדי המתנדבים במיוחד אחרי שנתיים מורכבות של אתגרי הקורונה.

 

גב' מרים שפר, אחראית נושא המתנדבים בהנהלת העמותה,  ציינה בדברי ברכתה כי בעמותה כ- 144 מתנדבים במגוון השרותים וכי בהנהלת העמותה ישמחו למצטרפים נוספים אשר מעוניינים להעניק מזמנם ומרצם.

במהלך המפגש הושם דגש על חשיבות שיתוף הפעולה הפורה עם האגף לשרותים חברתיים בעיריית נס ציונה בהפעלת השירותים לאוכלוסיה המבוגרת בעיר ועל כך ששיתוף זה מאפשר פיתוח ויזום פרוייקטים ומיזמים נוספים לאורך כל השנה.

 

אות הוקרה מיוחד הוענק למתנדב המסור חיים קטלר אשר מגיע מידי יום ביומו להתנדב בעמותה כשהוא משקיע ממרצו בחריצות רבה לשדרוג המקום ופיתוחו בדרכים יצירתיות ומופ לאות.

 

במסגרת הרמת הכוסית התקיים מופע טריו אקורד משפחתי  שבמהלכו  הופיעו אורית אורבך  ושתי בנותיה שי ונועה הוכברג- שתי זמרות מחוננות ואמא סולנית קלרינט בינלאומית בביצועים מרענניD7 לשירים נוסטלגיים ואהובים. מהקלאסיקות היפות ביותר מהארץ והעולם בעיבודים מקוריים ומרגשים אשר הרשימו עד מאד את כל המשתתפים והלהיבו את הקהל ביכולות קוליות נדירות וכשרון אומנותי מופלא.

לאורית ובנותיה המקסימות שורשים עמוקים בנס יונה והן  קרובות משפחתם של רוחלה וראובן הוכברג מוותיקי העיר ומייסדיה.

המפגש הסתיים בחלוקת שי סמלי למתנדבים ובנימה של אופטימיות וציפיה לשנה החדשה הקרבה שיגדל מספר המתנדבים בעמותה ובכך תורחב הפעילות לטובת אזרחיה הוותיקים של העיר.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה