נפרדים מריבה קליין. ועדת החינוך העירונית התכנסה לישיבת פרידה ממנהלת אגף החינוך היוצאת.

$(function(){setImageBanner('1b5479c3-0f87-4fcb-a600-43879bd27d5a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

ועדת החינוך העירונית התכנסה לישיבת פרידה ממנהלת אגף החינוך היוצאת ריבה קליין, ודיון ראשון עם מנהלת האגף הנכנסת, אסתי יוסף.

דוברות

לקראת סיום תפקידה של מנהלת אגף החינוך ריבה קליין השבוע – התכנסה ועדת החינוך בנוכחות: ראש העיר שמואל בוקסר, חברת מועצת העיר מאיה פז שקולניק, מחזיקת תיק הנוער, חבר מועצת העיר גיל אנוקוב וחבר המועצה אלי לוי, מנהלת אגף החינוך היוצאת ריבה קליין, ומנהלת האגף הנכנסת – אסתי יוסף. מנהלי המחלקות באגף החינוך, ויו"ר ההנהגה ההורית היישובית בני בוחניק.

בישיבה, הודתה ריבה קליין לראש העיר, למנהלי ועובדי האגף, לצוותים החינוכיים ולנציגות ההורים והקהילה על עבודה משותפת ופורייה במשך שנים, שהובילה את החינוך בנס ציונה להישגים משמעותיים ביניהם רק בשנה האחרונה: פרס החינוך המחוזי ושיפור נתוני הבגרויות לצד אחוז נשירה אפסי.

ריבה קליין הדגישה את הערכים אשר הנחו את האגף תחת ניהולה: לגעת בכל תלמיד, ליצור חותם, לפעול תוך בחינה מתמשכת של תהליכים, לחשוב מחוץ לקופסא, לעודד ולהיעזר בערכי הקהילה ולראות תמיד את טביעות האצבע של הילדים. עוד קיבלו הנוכחים סקירה קצרה של העשייה החינוכית וההישגים בנושאים: הפרט- התלמיד במרכז, פרויקטים – ייחודים לעיר, הישגים- במשך השנים, ושגרת חדשנות תחתיה פותחו או הוטמעו עשרות תוכניות חדשניות בגני הילדים ובתי הספר בעיר. ריבה קליין סיכמה: לא חששנו מחדשנות ותהליכים פורצי דרך, היוונו דוגמה לערים אחרות. פעלנו כדי להתאים את מערכת החינוך בעיר למציאות רלוונטית ומשתנה ובמטרה להוביל את התלמידים למיצוי היכולות ולהצטיינות. זה מעמד מרגש עבורי, הפרידה היא לא פשוטה אבל אני יודעת שהשארתי מערכת חינוך מתקדמת ובידיים טובות. אני מאחלת לאסתי בהצלחה.

אסתי יוסף, מנהלת האגף הנכנסת הודתה לריבה על חפיפה מקצועית וטובה במהלך כל החודש האחרון. הציגה את ניסיונה רב השנים במערכת החינוך המוניציפלית ובמשרד החינוך ואמרה: אני רואה עצמי כאשת עשייה, ככזו, המקום הנכון להיות בו הוא ברשות המקומית. היכולת להשפיע, לתרום, לתת את ההזדמנות עבור כל תלמיד ותלמידה היא הזכות הגדולה. הערכים שינחו אותי ואת האגף הם: שאיפה מתמדת למצוינות, טיפוח המערכת ויעילותה, בניית שיתופי פעולה – גם מול הקהילה ועידוד ויצירתיות ומעורבות. אני מאמינה שעשייה והתנסות היא הדרך הטובה ביותר ללמידה. אני מגיעה לתפקיד בחדוות עשייה ומבינה את האתגר הגדול ושחובת ההוכחה היא עלי.

ראש העיר שמואל בוקסר הודה לריבה קליין על שנים של עשייה למען ילדי נס ציונה. ואמר: לפנינו שני אתגרים. ראשית אנחנו צריכים לשמור על הישגים קיימים. מערכת החינוך בעיר הגיע להישגים לא מבוטלים שהם גאווה גדולה ונפעל לשמור עליהם. באותה המידה, פנינו קדימה. אנחנו כבר עובדים על תוכניות חדשות, בשיתוף הצוותים החינוכיים וההורים ובמטרה לתת לילדים את הכלים הכי טובים כדי להצליח בעולם של המחר.

בני בוחניק יו"ר ועד ההורים הודה לריבה קליין על שיתוף פעולה פורה במשך השנים. על הקשבה, הכלה ועבודה משותפת אמיתית וכנה, מסביב לשעון. עוד איחל בני לאסתי הצלחה מרובה בתפקיד ואמר: ההורים שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם אגף החינוך ומצפים לעבודה המשותפת ולשיח פורה.

 ראש העיר שמואל בוקסר: אנחנו עם הפנים קדימה. גם נשמר את ההישגים הקיימים וגם נחתור, לחידוש ושיפור מתמיד. עשייה רבה עוד לפנינו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה