נפתחה התערוכה: "מכחולים בכל מיני צבעים" ובה יצירותיהם של בוגרים עם צרכים מיוחדים בנס ציונה.

$(function(){setImageBanner('b95f6e72-c134-49dc-a65d-0c7ba9bcdf5f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

באירוע מרגש במיוחד - נפתחה התערוכה "מכחולים בכל מיני צבעים" בבית יד לבנים בנס ציונה. התערוכה כוללת עבודות ציור וקרמיקה, יצירות מופלאות מעשה ידיהם של בוגרים עם צרכים מיוחדים, חברי המועדון החברתי העירוני.

נפתחה התערוכה: "מכחולים בכל מיני צבעים" ובה יצירותיהם של בוגרים עם צרכים מיוחדים בנס ציונה

מכחולים בכל מיני צבעים" ובה יצירותיהם של בוגרים עם צרכים מיוחדים בנס ציונה.

מכחולים בכל מיני צבעים" ובה יצירותיהם של בוגרים עם צרכים מיוחדים בנס ציונה.
התערוכה מוצגת בבית יד לבנים בנס ציונה עד סוף חודש אוקטובר, וניתן להגיע ולצפות ביצירות בכל יום חול, בין השעות 08:00-16:00 וביום ד' בין השעות 08:00-13:00 ואחה"צ בין השעות 16:00-19:00. תושבי העיר מוזמנים להגיע ולצפות בעבודות ציור וקרמיקה מעשה ידיהם של חברי המועדון אשר נעשו בטכניקות מגוונות אשר הותאמו באופן אישי למוגבלות של כל משתתף ומשתתפת. את היצירות המרהיבות ניתן לרכוש בתום התערוכה דרך סניף אקים נס ציונה. כל ההכנסות קודש לטובת הפעלת המועדון והעשרת הפעילות עבור החניכים.

באירוע הפתיחה המרגש בהשתתפות חברי המועדון, בני המשפחות ואורחים אמר ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר: זהו אחד מהאירועים המרגשים ביותר עבורי. בנס ציונה יש לנו מטרה: לשלב ולהכיל תושבים עם צרכים מיוחדים כשווים ולהביא את הכישרונות והיכולות שלהם לקדמת הבמה. עשינו רבות למען תושבים עם צרכים מיוחדים תושבי העיר ונמשיך לפעול ולהרחיב מענים עבורם.

יצחק אליהו, חבר המועדון אשר בירך בשם המשתתפים, שיתף בתהליך היצירה המשמעותי שעברו החברים, דיבר בהתרגשות על חשיבות ההכרה והוצאת היצירות לאוויר העולם ואמר: "חלומו של כל אמן בעולם היא שעבודותיו יוצגו לקהל הרחב וימכרו". אני מתרגש מהמעמד והגשמת החלום ומודה לכל מי שלקח חלק בתהליך היצירה ובמיוחד לחנה על ההשקה והמסירות וליוסי רגב אוצר התערוכה.

נעה שילינג קס, ראש צוות צרכים מיוחדים, שיתפה כי אגף הרווחה מקדם הקמת קבוצת פעילים – "קהילה נגישה", שתעסוק בהעלאת המודעות ולשיפור והנגשת המרחב הציבורי בעיר.

אקים, עיריית נס ציונה
המועדון חברתי, המופעל ע"י אגף הרווחה בעיריית נס ציונה, בשיתוף אקים, מיועד לבוגרים ובוגרות המתמודדים עם מוגבלויות שונות, מיצר קבוצת שווים חברתית עם פעילויות שונות, ריקודים, שירה ומיצוי יכולות והכישורים בין היתר באמצעות אומנות. הפעלת המועדון בהובלתה של חנה גולדשטיין – רכזת המועדון, בסיוע צוות המועדון, מתנדבות ומתנדבים ותוך שיתוף פעולה מלא עם רונית אברהם יו"ר אקים נס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה