נפתחה לראשונה בנס ציונה - הבמה ללימודי השואה והמורשת היהודית

$(function(){})

מפגש הפתיחה למיזם זה התקיים בשבוע שעבר בבית האזרח הוותיק עם הרצאתה של רינת ריבק (יד ושם) בנושא "יהודי אירופה בין מלחמות העולם ובצל ליל הבדולח".
תתקיים אחת לחודש בימי רביעי בשעה 19:00 בערב  ותכלול 7 הרצאות של בכירי המרצים וביקור ביד ושם.

1

השבוע נפתחה לראשונה בנס ציונה - הבמה ללימודי השואה והמורשת היהודית אשר תתקיים בבית האזרח הוותיק בשיתוף עם עירית נס ציונה ועמותת דורות ההמשך.

נושא הבמה הינו "על פרשות דרכים- תקופת השואה, לפניה ואחריה" והיא תתקיים אחת לחודש בימי רביעי בשעה 19:00 בערב 
ותכלול 7 הרצאות של בכירי המרצים וביקור ביד ושם.

מפגש הפתיחה למיזם זה התקיים בשבוע שעבר בבית האזרח הוותיק עם הרצאתה של רינת ריבק (יד ושם) בנושא "יהודי אירופה בין מלחמות העולם ובצל ליל הבדולח".
למפגש הפתיחה הגיעו משתתפים רבים אשר התרגשו לקחת חלק במיזם חשוב ומשמעותי זה.
את המפגש פתחה המתנדבת זהבה קורנברג רכזת הבמה הנס ציונית כשהיא מביעה את חשיבותו של מיזם איכותי זה להנחלת ושימור זכרון השואה. 
עידית חן-סייג, מנהלת העמותה לרווחת האזרח הוותיק, בירכה את המשתתפים ושיתפה במיזמים נוספים הקיימים בעיר ואשר יפתחו בקרוב לטובת שורדי השואה ובני הדור השני.
רחל רוזנשטיין, יו"רית עמותת דורות ההמשך, סיפרה על העמותה ופועלה הנרחב בהיקף הארצי בתחום זה כשהיא משבחת את הצוות הנס ציוני על עבודה מקצועית ומרשימה ביותר הנעשית לקידום הנושא.
ניתן עדיין להצטרף למיזם זה של תוכנית הבמה והרישום הינו באמצעות עמותת דורות ההמשך ולא בבית האזרח הוותיק.
בבית האזרח הוותיק ישמחו גם להצטרפותם של תלמידים משכבות יא-יב ונכדים בוגרים שמתעניינים בנושא על מנת להנחיל את זכרון השואה גם לדורות הבאים.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה