נפתחה תערוכת הצילומים "המקום שלי" באשכול פיס, המביאה יצירות של נערות "הבית החם".

$(function(){setImageBanner('12b5160c-763b-4fe4-bcad-118f4ba10101','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

במסגרת אירועי יום האישה, התקיימה אתמול פתיחה חגיגית של תערוכת הצילומים "המקום שלי".
בתערוכה מוצגים צילומים מקצועיים שצילמו נערות "הבית החם", בהמשך לסדנת פוטותרפיה (צילום טיפולי) שעברו בהדרכתה של הצלמת הנס ציונית שירלי רוזנס.

דוברות

דוברות

ראש העיר שמואל בוקסר עם סגניתו סמדר אהרוני והממונה על תיק מעמד האישה, חברת המועצה  פנינה זיו,

במהלך הסדנה למדו הבנות צילום מקצועי וכיצד להביע בעזרת המצלמה תחושות ורגשות ולהבליט אייקונים המייצגים את מה שמשמעותי וחשוב בחייהם.

באירוע הפתיחה המרגש, נכחו: ראש העיר שמואל בוקסר, סגנית ראש העיר סמדר אהרוני, הממונה על תיק מעמד האישה פנינה זיו, יועצת ראש העיר למעמד האישה ורד צברי מזרחי, פנינה סטילקול מנהלת תחום נוצץ באגף הרווחה והשרותים החברתיים החברתיים, אושרת לוטרובסקי רכזת הבית החם ועשרות תושבים שנהנו בהמשך הערב מהרצאה מרתקת של תקווה גדעון, זוכת תוכנית הראליטי האח הגדול.

בהרצאה סיפרה תקווה על התמודדות ומאבקים שחוותה כילדה או כנערה, וכיצד כל אלו הצליחו לחזק ולהצמיח את הביטחון והאמונה העצמית, ולסלול עבורה את הדרך. תקווה שיתפה את הקהל ואת הבנות, שגם מאחורי הצלחה, כל אדם הוא קודם אדם ולכן הערכים הפנימיים, השלמות עם דימוי הגוף, עם מי שאני, ומה שאני יכולה ואוהבת לעשות הוא החשוב ביותר.

כל אירועי הקיץ בנס ציונה 

ה', חניכה בבית החם ובוגרת הסדנה עלתה על הבמה בתחילת הערב ואמרה בהתרגשות: בהתחלה לא ידעתי לצלם אבל עם העידוד של שירלי גיליתי שאני אוהבת לצלם ושהסדנה מלאה חוויות שהם מעבר לצילום עצמו. תודה לשירלי שלא הפסיקה לתמוך ולתת עצות טובות ונכונות ולצוות שמלווה אותנו ונתן את ההזדמנות המיוחדת לעמוד כאן הערב.

ראש העיר שמואל בוקסר: הבית החם הוא מקום יוצא דופן, מקום נעים ובטוח בו יכולות הנערות לצמוח ולהתפתח. אני מאמין שאין דבר העומד בפני הרצון, הצילומים המופלאים שמוצגים במסגרת התערוכה רק מוכיחים את זה. אני מאמין בבנות שיוכלו לקבוע מטרות נוספות בחיים ולפעול כדי להשיג אותם.

תערוכת הצילומים מוצגת באשכול פיס עד לתאריך 23.3.22, תושבי העיר מוזמנים לבקר בתערוכה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה