סוף סוף סגרו ב"מכבי" נס ציונה את מתחמי החיסונים. והצוות אופטימי ונערך לחיסון הילדים בקרוב.

$(function(){setImageBanner('4a2d170d-3b55-4092-b9ef-65db6cc58cd8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

מתחמי החיסון של מכבי במרכז לאומנויות הבמה בנס ציונה נסגרו סוף סוף, אחרי למעלה מ- 20,000 חיסונים. ולרגל הארוע שוחחנו עם העושות במלאכה.

פרטי





"העיסוק בכל הקשור לנושא הקורונה היה חלק בלתי נפרד מסדר יומי במשך זמן רב", מספרת  ליטל הרשקוביץ מנהלת מרחב נס ציונה ובאר יעקב במכבי "

והיא מסבירה:  "הצוותים במכבי בנס ציונה חיו ונשמו את הנושא.  זה התחיל כבר בגל הראשון כשהצבנו עמדות לבדיקת קורונה בקניותר וקיימנו אלפי בדיקות בשבוע לחברי הקופה וכמובן הסתיים בחיסוני הקורונה במתחם החיסונים הגדול בהיכל לאומנויות הבמה בעיר בשיתוף עם העיריה".
"התקופה הזאת היתה תקופה מאתגרת ומלמדת כאחד", מצטרפת לשיחה גם ד"ר שירית גושציני ביבי הרופאה המרחבית. "הלוגיסטיקה סביב חיסוני הקורונה הצריכה היערכות שלא היכרנו קודם לכן. היינו צריכים להתארגן בצורה מדוקדקת בכל הקשור לניהול מלאים, אחסון החיסונים בטמפרטורה מיוחדת, גיוס צוותי מחסנים ועוד". 
קבלת החיסונים רגע היסטורי
"הרגע בו קיבלנו לידנו את החיסונים היה רגע מרגש במיוחד", מצטרפת לשיחה גם סוניה כהן האחות המרחבית. "אני יכולה להעיד על עצמי שהתרגשתי מאד. מבחינתי זה היה ממש רגע היסטורי, רגע שפתח לנו פתח של תקווה". 
"זאת גם הייתה התחושה שלי", מחייכת שירית. "אין ספק שהחיסונים היו בשורה של ממש לכולנו והתחושה הייתה שלקחנו חלק במשהו גדול- במערכה הגדולה הזאת שנקראת המלחמה בקורונה".


מעבר למתחם חיסונים גדול
"בהתחלה הקמנו מתחם חיסונים קטן בטיפת חלב ברחוב נורדאו, אבל אז הבנו שהביקוש הרב מחייב אותנו להרחיב את המתחם ועברנו למשכן לאומנויות הבמה", מסבירה ליטל. "המבצע התנהל ממש כמו מבצע צבאי וירדנו בכל פעם לפרטי פרטים כדי שלא נפספס כלום. היה לנו חשוב לחסן כמה שיותר, תוך שמירה על רמת השירות והמקצועיות הגבוהה המאפיינת אותנו ואני חושבת שבהחלט עמדנו במשימה בכבוד. התגובות בשטח היו מדהימות ומרגשות. אנשים ניגשו אלינו, והודו לנו עם דמעות בעיניים ולמרות העייפות, העומס והלחץ בקרב הצוותים, היינו מחויבים למטרה הלאומית".
 
נערכים באופטימיות לחיסוני הילדים
"בימים אלה אנו נערכים לחיסון הצעירים ומחכים להנחיות משרד הבריאות" אומרת סוניה האחות. "אנו מוכנים לכל תרחיש".
"כשאני מסתכלת על השנה שחלפה ומה שעברנו עד היום, זה נשמע ממש כמו סרט מדע בדיוני", מחייכת שירית. "עכשיו אנחנו עם הפנים לעבר עתיד אופטימי יותר. "התקופה הזאת הייתה תקופה מלמדת מאד עבורי וכמובן עבור כל הצוותים שעבדו לילות כימים על מנת למגר את התחלואה" מסכמת גם ליטל. "למדנו בעיקר שאין דבר העומד בפני הרצון ושאין תחליף למקצוענות ועבודת צוות.. ולכל מי שטרם התחסן – לעולם לא מאוחר, מוזמנים לקבוע תור במרפאת החיסונים אצלנו בסניף".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה