סיכום ארועי "יום המעשים הטובים" בנס ציונה.

$(function(){setImageBanner('53d187df-0602-466f-b353-0a3c98ceaab0','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

מאות תושבים ביניהם ילדים, בני נוער ובוגרים נרתמו והתנדבו למען הקהילה והסביבה, ביום המעשים הטובים שהתקיים השבוע.

דוברות

פעילות רב גילית

המחלקה להתנדבות באגף הרווחה והשירותים חברתיים בעיריית נס- ציונה הובילה מגוון הפעילויות במוקדים השונים בעיר, בשיתוף אגף החינוך, אגף שפ"ע, מחלקת הנוער, ומחלקות נוספות בעירייה.

ניידת מיצוי זכויות בשיתוף מתנדבי שי"ל- שירות יעוץ לאזרח הגיעה לבית האזרח הוותיק הבוקר. המתנדבים סייעו לעשרות תושבים ותיקים להבין את זכויותיהם ולמצותם בתחומים כמו: ביטוח לאומי, הנחה בארנונה, התנהלות מול קופות החולים ועוד.

מיזם פותחים דלת לקהילה פעל השנה לראשונה בעיר, במסגרתו התקיימו מספר סדנאות אומנות בשעות אחר הצהריים אשר הונחו על ידי חברי מרכז יום לקשיש ועל ידי מתמודדי הנפש של אנוש בית יפעת. עשרות תושבים למדו סריגה, ריקמה, פסיפס, הכנת תכשיטים ועוד, ונתרמו מכישוריהם השונים של חברי המרכזים.

דוברות

יוצאים לחלק דוחות חיוביים...

ס. אחת המתמודדות שהנחתה סדנה בבית יפעת, סיפרה בהתרגשות: נהנתי לפגוש אנשים חדשים במגוון גילאים, שהגיעו להכיר צד נוסף של המרכז, את האנשים שמגיעים מידי יום למקום הנפלא הזה, ולאפשר גם לנו לתרום לקהילה שכל כך מחבקת אותנו במהלך השנה.

גם עובדי עיריית נס ציונה יצאו לעשות טוב. כבר ביום שני השבוע, הגיעו מעל 40 עובדים למרכז יום לקשיש למפגש בין דורי מרגש. העובדים הפעילו תחנות של מפגשי למידה, היכרות, יצירה משותפת, גינון ושתילה. באולם המפגשים המרכזי התקיימו במהלך היום מפגשי שירה וריקוד משותפים.

יעל שהשתתפה בסדנת סריגה, הודתה על ההזדמנות להכיר את פעילות המקום, את האנשים היקרים שתרמו מכישוריהם וזמנם, על הטיפים שקיבלה ברקמה וסריגה- והבטיחה לחזור כמתנדבת.

במהלך היום התקיימו סדנאות בינדוריות במועדונים החברתיים של אגף הרווחה, בניהם קולאז' בינדורי בשיתוף תלמידים ומתנדבי חברת HP אינדיגו, סדנת אפיה בשיתוף תלמידים, סדנת ריקודי עם ומאכלי עדות ממזרח למערב.

הפנינג מיוחד התקיים במרכז הקהילתי ביד אליעזר עבור ילדי המועדוניות והשכונה וכלל שלל פעילויות איפור, ליצנות וסדנאות אפיה, יצירה וספורט שהועברו על ידי מתנדבים בוגרים ונוער ומתנדבי עמותת הצד הנותן, כמו גם במועדוניות אחרות ברחבי העיר.

בבתים החמים לנערים ולנערות, התקיימו פעילויות גיימינג בשיתוף עובדי חברת כיאזמה , וכן סדנת סטיילינג לנערות שהועברה בהתנדבות.

סדנת תיפוף מרגשת התקיימה במועדון החברתי בשיתוף אקי"ם, בהשתתפות בני נוער מהמועדונצ'יק .

קונצרט של כנרים מתנדבים הנעימו את זמנם של דיירי ההוסטל הציבורי

במהלך היום נצבעו על ידי תלמידי בן יהודה ספסלי רחוב במרחב הציבורי, שמזמינים את הציבור לשבת, לעצור ולנשום.

תלמידי ועובדי חברת לנדא יצאו במבצע לצביעת בתיהם של משפחות מעוטות יכולת, וסייעו להם להכין את ביתם לחג הקרב ובא.

עובדי חברת HP אינדיגו עשו מייקאובר בנווה רבקה.

עובדי החברה לתרבות ופנאי ארחו את תלמידי בית הספר התומר וביה"ס דקלים ליום כיף משותף שבמסגרתו נפתח בית קפה מיוחד, התקיימו תחנות ניסוי מדעי, ביקור בספריה ועוד

ביוזמת אגף נוער צעירים וקהילה ובשיתוף אגף שפ"ע הגיעו נערים ועובדי שפ"ע לשכונת יד אליעזר – צבעו, תיקנו, ניקו ושיפצו את לובי הכניסה ל 2 בניינים בשכונה.

נס ציונה לקחה חלק במייזם הארצי פיימינג במקום שיימינג. עמוד הפייסבוק של העירייה הזמין תושבים לאמץ שיח חיובי ברשתות ולפרגן לצוותי רפואה, למורים או לבעלי עסקים מקומיים בעיר.

פקחי ועובדי אגף הביטחון בשיתוף תלמידים ודיירי ההוסטלים של גדולים במדים בעיר חילקו במהלך היום דוחו"ת חיוביים וכרטיסים לפרגון ומילה טובה לתושבים ותלמידי בית ספר שקד הוקירו תודה למתנדבי מיזם בטיחות בדרכים שמסייעים לתלמידי העיר להגיע בבטחה לבית הספר במהלך כל השנה.


ראש העיר שמואל בוקסר: הכח שלנו כחברה, בכל יום ובמיוחד בימים אלו, הוא אחדות, ערבות הדדית ונתינה. התרגשתי לבקר במוקדי ההתנדבות השונים בעיר אתמול ולהרגיש את המחויבות והעשייה הברוכה. יום המעשים הטובים הוא יום של התרגשות והתגייסות. מפגש של אוכלוסיות שונות וקירבה בניהם. החיבור ההדדי מאפשר תחושת סיפוק ומשמעות, גם לנותנים וגם למקבלים.

דוברות

תושבים המעוניינים להתנדב ולהמשיך לעשות מעשים טובים במהלך כל השנה, מוזמנים לפנות למחלקה להתנדבות-
דרך אתר העירייה
או למייל: [email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה