סיכום מרשים לארועי החנוכה בקהילת איילת השחר נס ציונה

$(function(){setImageBanner('4657aa69-69bd-48ca-a435-da1c7a3dabbf','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45868,'Image','');})

בקהילה קיימו מספר רב של פעילויות לרגל החג. בערב נר ראשון, החברים בילו עם החברים במחלקות המרכז לבריאות הנפש ובכפר הילדים העירוני נווה יהודה. בערב נר שלישי, התקיימה מסיבת חנוכה לבני הקהילה ואילו בערב נר שמיני, ביקרו החברים בביה"ח השיקומי גולדן קייר

פרטי

בקהילת איילת השחר נס ציונה הביעו סיפוק רב בהצלחת אירועי חנוכה של הקהילה, שהתקיימו השבוע בשיתוף המועצה הדתית נס ציונה.

ביום א', ערב נר ראשון של החג, פתחו חברי הקהילה את אירועי החג במחלקות המרכז לבריאות הנפש נס ציונה ובכפר הילדים העירוני נווה יהודה. החברים שרו, רקדו, התרגשו ושמחו עם הדיירים והילדים לצד פעילות מרתקת של הפקת שמן זית, הדלקת נר חנוכה משותף וחלוקת סופגניות ומתנות רבות. בפעילות השתתפו גם יו"ר איילת השחר הרב שלמה רענן, נציג הציבור הדתי והיוזם הרב ערן רפאל, סגנית ראש העיר הגב' סמדר אהרוני והרב אבנר טקיאר.

ביום ג', ערב נר שלישי של החג, התקיימה מסיבת חנוכה מיוחדת לבני הקהילה ולתושבי העיר מבאי בית המדרש ערב, סביב שולחנות ערוכים ובליווי שירה וניגונים. הרב איתמר זוהר, בנו של ידיד "איילת השחר" הרב אורי זוהר זצ"ל, ריתק את המשתתפים וסיפר בארוכה על חייו, פועליו, עצותיו ודרך חזרתו בתשובה של אביו ושל המשפחה כולה.

פרטי

עוד כיבדו את המעמד בנוכחותם ובדברי ברכה לכבוד החג, רב העיר הגאון הרב אברהם צוריאל, יו"ר איילת השחר הרב שלמה רענן ונציג הציבור הדתי הרב ערן רפאל שהביא גם את ברכת יו"ר המועצה הדתית הרב רחמים דוד שנבצר ממנו להשתתף באירוע .

באירוע אחר, ביום א' נר שמיני ואחרון של החג, הגיעו חברי הקהילה להדלקת הנר האחרון במחלקות השונות בבית החולים השיקומי גולדן קייר בעיר. חברי הקהילה שרו, חילקו סופגניות, ברכו ועודדו את המאושפזים ובני משפחותיהם.

ההדלקה התקיימה בהשתתפות הבעלים מר בוריס לוין ונציג הציבור הדתי הרב ערן רפאל. הבעלים, מר בוריס לוין, הודה מקרב לב בשם הנהלת בית החולים והמטופלים לארגון איילת השחר נס ציונה על ההירתמות והתרומה הרבה לקהילה.

פרטי

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה