"עוברים את זה יחד 3 " התוכנית בזום לתלמידים הנמצאים בסגר בבתיהם התחילה לפעול השבוע בעיר

$(function(){})

סדרת מפגשים ראשונה כבר התקיימה השבוע ובה השתתפו למעלה מ 2000 תלמידים.
ראש העיר שמואל בוקסר: "ילדי העיר לנגד עיניי כל הזמן. אנחנו יודעים שהלמידה מהבתים היא אתגר עבורם. לקראת הסגר השלישי היה לנו חשוב במיוחד להעניק להם מפגשי העשרה חווייתיים במטרה לסייע לילדים לעבור את תקופת הקורונה בצורה הטובה ביותר".

בתמונה: השחקן דין מרישניקוב עם תלמידי נס ציונה ב"זום"
התוכנית בהובלת עיריית נס ציונה, אגף החינוך והחברה לתרבות ופנאי התחילה לפעול בימי הסגר השני ויועדה עבור תלמידי בית הספר במטרה להעניק לתלמידים הנאלצים ללמוד מרחוק תוכניות העשרה מגוונות אשר ייצרו עבורם מפגשי הפוגה חווייתיים, מעוררי השראה ומרחיבי אופקים.

לאור הצלחת התוכנית, לקראת הסגר השלישי המהודק, בו חזרו התלמידים ללמוד מרחוק, הוחלט להרחיב את התוכנית לשכבות גיל נוספות. התוכנית מועברת בימים אלו לתלמידים מכיתות א' ועד כיתות י' כאשר כל כיתה מקבלת אחת לשבוע מפגש העשרה, בשעות הבוקר, כחלק ממערכת הלימודים. המפגשים עם דמויות מובילות ומשמעותיות עבור הנוער - מועברים באמצעות הזום.

סדרת מפגשים ראשונה כבר התקיימה השבוע ובה השתתפו למעלה מ 2000 תלמידים. מפגשים והרצאות מגוונות, במתכונת זהה, יועברו לתלמידים גם בשבוע הבא.
התוכניות הייחודית עבור השכבות השונות השבוע כללה:
סדנת וטרינריה עם ד"ר שירי שחר עבור תלמידי כיתות א'- בסדנא הסבירה שירי לילדים על טיפול בבעלי חיים ואנטומיה של בעלי החיים. הסדנא הועברה באמצעות חידונים ומשחקים.
ד"ר מולקולה- צבעים ושיקויים – עבור תלמידי כיתות ב'- סדנה מדעית הכוללת הדגמות וניסויים מהאולפן של ד"ר מולקולה והתנסות מעשית עם חומרים הנמצאים בכל בית.
סדנת דיבוב- כיתת אמן עם עדי ארד – עבור תלמידי כיתות ג'- חוויה יחודית לילדים בתחום הדיבוב, כיצד התפתחה אמנות הדיבוב, איך מדבבים והאם כל אחד יכול לדבב. במהלך המפגש הדגימה עדי לילדים איך דיבבה כמה מהקולות המוכרים ביותר מהסרטים מדקסקר, בייבי בוס, מפלצות העל ועוד
הרצאה עם דניאל מורשת- "בין עולמות" – עבור תלמידי כיתות ד'- דניאל מורשת שחקן וכוכב נוער מגיל 12 מספר בפתיחות ובכנות על העולמות המנוגדים – חילוני ודתי ואת הכלים אשר סללו בפניו את הדרך להצלחה.
הרצאה עם טל מוסרי – עבור תלמידי כיתות ה' - השחקן הוותיק ישוחח עם הילדים על מקצוע המשחק, משחק מול מצלמה ומשחק על במה, אימפרוביזציות והתנהגות ברשת.
אורי ששון- טוקיו 2021 בצל הקורונה – עבור תלמידי כיתות ו' - האם יש קשר בין ג׳ודו לקורונה? האם ספורט תחרותי יכול לעזור להתמודדות עם משבר הקורונה? בקרב ג'ודו כמו בחיים ישנם הרבה רגעים של אי ודאות לצד ניצחונות.


הרצאה של דניאל ליטמן – עבור תלמידי כיתות ז' - שחקן ישראלי, כוכב הסדרות נעלמים, תאג"ד, החולמים, שכונה, החממה ועוד ידבר על ללכת אחרי החלומות שלך מגיל צעיר, לא לוותר ולדעת להתמיד.עדי חבשוש – עבור תלמידי כיתות ח' - שחקנית ישראלית, כיכבה בסרט "אפס ביחסי אנוש", השתתפה בסדרות "צומת מילר" של קשת, "תאג"ד" "האחיות המוצלחות שלי ועוד תספר בהרצאה איכותית מרגשת על הדרך שעשתה ועל השלבים שעוברים בדרך להצלחה.
דרור גלוברמן מגיש התוכנית NEXT בקשת 12- הצצה לעתיד - המדריך ל- 2040 עבור תלמידי כיתות ט' – בהרצאה מלאת אנקדוטות מרהיבות בשלל תחומים כגון: מזון, יחסים, תחבורה, בריאות ועוד ידון עם התלמידים בשאלות: מתי מכוניות ללא נהג יכבשו באמת את הכביש? האם הרשתות החברתיות יפרקו את הדמוקרטיה? איך תיראה ארוחה בעוד עשרים שנה? ועוד


‎דין מרישניקוב- המסע לזהות ישראלית וקבלת החלטות עבור תלמידי כיתות י' – שחקן הטלוויזיה וכוכב השמינייה מתים לרגע, גולסטאר ועוד בהרצאה על ילד עולה מאוקראינה, שאלות הזהות ועיצובה, והתמודדות במסע עיצוב הזהות הישראלית.

יחצ

דוברות עיריה

בתמונה: סדנת וטרינריה עם ד"ר שירי שחר עבור תלמידי כיתות א'

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה