עיריית נס ציונה יוצאת היום בקמפיין הקורא לשילוב והכלה של אנשים עם מוגבלויות בחברה.

$(function(){})

תחת הסלוגן "שלא יגבילו אתכם" מופיעים: פזית רובנס, שיר טלקר, נועה גיבר, אתי ברכה, אור עמית וחברי "גדולים במדים".
במסגרת הקמפיין, מופיעים התושבים על שילוט חוצות, בעמוד הפייסבוק של העירייה וברשתות החברתיות.
צילומים: אילנה פלטונוב מנס ציונה, אשר צילמה את כוכבי הקמפיין בהתנדבות.

דוברות

שלא יגבילו אתכם

 הקמפיין, חלק מחודש המודעות הארצי "פברואר יוצא מן הכלל" מביא לקדמת הבמה תושבי ותושבות העיר, בעלי צרכים מיוחדים וקורא לתושבי נס ציונה להכיר את היכולות, ההישגים, ותרומתם המשמעותית לקהילה ולחברה.

פזית, בת 34, שחקנית טניס שולחן ספיישל אולימפיקס. שיר, בת 26, זמרת וחברה בלהקת "רקשרים" העירונית המורכבת מזמרים עם ובלי צרכים מיוחדים. נועה, בת 15, חניכה בכנפיים של קרמבו ואוהבת להיות במרכז העניינים. אתי ברכה, רקדנית בלהקת גלגלי רנ"י, להקת מחול המורכבת מרקדנים עם ובלי כיסאות גלגלים. אור עמית, בן 13, חניך בכנפיים של קרמבו אוהב מוסיקה, אנשים וסוסים, וחברי קבוצת גדולים במדים, המתנדבים בצה"ל: עילי צור, שלו עוזיאל, אריאל שחור וטדסקי ארז.

במסגרת הקמפיין, מופיעים התושבים על שילוט חוצות, בעמוד הפייסבוק של העירייה וברשתות החברתיות. הצילומים לקמפיין התבצעו בעזרתה של הצלמת אילנה פלטונוב, תושבת נס ציונה, אשר צילמה את כוכבי הקמפיין בהתנדבות.

ראש העיר שמואל בוקסר: בנס ציונה פברואר הוא לא יוצא מן הכלל. בכל ימות השנה אנחנו פועלים לשילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה. מיזמים קהילתיים וחינוכיים בעיר משלבים פעילות של ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים והרחבנו את סל השירותים לתושבים המיוחדים ולמשפחותיהם. תושבי העיר עם הצרכים מיוחדים הם חלק תורם ומשמעותי במרקם האנושי הייחודי של קהילת נס ציונה. נמשיך לחזק, לשלב ולהכיל את כלל תושבינו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה