עיריית נס ציונה פתחה במבצע מקיף לניקיון רחובות העיר מצואת כלבים. ויש גם "קקינוע" !

$(function(){setImageBanner('037d0831-a4ad-423a-b6d3-5cd3af04cb42','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

לקראת האביב, מזג האוויר הנעים, ויציאת תושבים רבים לגינות ולשטחים הפתוחים, יוצאת עיריית נס ציונה בקמפיין "אל תמרחו אותי – תאספו", כחלק ממבצע רחב, במטרה להיאבק בתופעה. המבצע כולל ניקיון מוגבר של המרחב הציבורי, מבצעי אכיפה והסברה רחבים.
לראשונה, נכנס השבוע שירות פיילוט חדש "הקקינוע" – קטנוע עם שואב ייעודי לניקיון של צואת כלבים מהמרחב הציבורי, הקקינוע יופעל 5 שעות ביום- בבוקר ואחר הצהרים, באופן יזום ועל פי קריאת מוקד.

דוברות

"אל תמרחו אותי – תאספו". עיריית נס ציונה פתחה במבצע מקיף לניקיון רחובות העיר מצואת כלבים

תושבי נס ציונה אוהבים כלבים. כמות הכלבים פר תושב/ת בנס ציונה, היא מהגבוהות ביותר בארץ- עם כ 4300 כלבים בתחומי העיר.

אחת התופעות המרגיזות ביותר, היא התופעה של אי איסוף צואת כלבים מהמדרכות, הגינות הציבוריות וכלל המרחב הציבורי. תופעה מוכרת בכל הארץ וגם בנס ציונה.

לקראת האביב, מזג האוויר הנעים, ויציאת תושבים רבים לגינות ולשטחים הפתוחים, יוצאת עיריית נס ציונה במבצע רחב, במטרה להיאבק בתופעה. המבצע כולל ניקיון מוגבר של המרחב הציבורי, מבצעי אכיפה והסברה רחבים.

לראשונה, נכנס השבוע שירות פיילוט חדש "הקקינוע" – קטנוע עם שואב ייעודי לניקיון של צואת כלבים מהמרחב הציבורי, הקקינוע יופעל 5 שעות ביום- בבוקר ואחר הצהרים, באופן יזום ועל פי קריאת מוקד.

בהמשך, תפעיל העירייה מבצעי אכיפה ממוקדים בגינות הציבוריות ובשכונות במטרה לאכוף תופעות של כלבים משוטטים או אי איסוף של צואת כלבים על ידי בעליהם. ערכות מתנה יחולקו לבעלי כלבים שיאותרו אוספים ושומרים על ניקיון העיר.

'סיירת אביב' של בני נוער תערוך מבצעי הסברה בגינות הציבוריות.

עבור ילדי גני הילדים הוכנה פעילות חווייתית שתועבר על ידי בני נוער, על האחריות של כל אחד מאתנו לשמור על הניקיון במרחב הציבורי.

קמפיין הסברה תחת הכותרת "על תמרחו אותי, תאספו!" קורא לתושבים לקחת חלק פעיל ולשמור יחד על המרחב הציבורי של כולנו נקי ונעים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה