פ ו ר י ם , גירסת תיכון "בן גוריון" בנס ציונה

$(function(){})

 את הקמפוס רחב הידיים של תיכון בן גוריון בנס ציונה מילאו תלמידים בשלל צורות גוונים. השמש לוהטת, החורף מונח בצד. היום קיץ. הרחבה מלאה כמו שדה פרחים מפיצים עלומים במגוון תחפושות, משאלות לב ותקוות. התלמידים ׳יוצאים מעצמם׳ ליום אחד ומיישמים את האני הפנימי בלבוש ואיפור.

צביה ויצמן

פורים , גירסת תיכון "בן גוריון" בנס ציונה

כתבה וצילמה צביה וייצמן

הם עושים זאת בזוג או שלשלות או להקות. זה נותן יותר בטחון, כמו לספר סיפור בכמה פרקים. למשל ״זהבה ושלושת הדובים״ או רביעיית הטלטאביז שמחפשת את הגלגל החמישי הסגול, שלא נמצא לו מתנדב. פיות לרוב, נסיכות, נשים בלבן וגברים בשחור, עורכי דין מתנגדי הרפורמה ואנשי בטחון מגבניקים ושוטרים. היה גם רוטמן אחד שסרב להצטלם. שתי חברות שהתחפשו לאחיות במכון הפתלוגי וולטר וייט אחד, שנחת בקמפוס תיכון בן גוריון היישר מניו מקסיקו, לבער את נגע הסמים.

מורים במצב רוח היתולי סיגל כחתולה, יסמין השולפת, נורית שמתנדבת במשטרה הירוקה, גולן שמתחפש לשד והוא בכלל מלאך ולא רק בפורים. מירב הרכזת באוברול וסיד על הפנים ובכלל כל שכבת יב׳ המורים והתלמידים הגיעו בסרבלי פועלים, צבעים, היום הם אנשי עמל. תלמידי יב׳ במחצית שניה הופכים גברים צעירים חסונים, מאימוני כושר הם לקראת בשלות והגיוס בראש מעיינהם.
ללובי הגיעה גברת הדורה המשדרת ניחוח פריסאי עם סטילטו, סטייל, קארה ובגט. בנים שהתיפשו לרקדניות מהוואי. מדה רבנו יורד מההר עם עשרת הדיברות למורה. בקיצור אין גבול ליצירתיות.

גם איריס דורון, מנהלת השש שנתי בכוכב בוקרים ודגל מחאה שרוח פורימית חביבה מנשבת בו היום.
הפסקה מההפגנות, מכוחות השיטור מחסימות כבישים ומרצף דיוני הכנסת על הרפורמה. וכמה טוב שההפגנות לובשות דגלי כחול לבן ולא דגלים שחורים ואדומים וירוקים. צילומי הרחפן מרחיבים את הלב. וכמה טוב להיות במסיבת פורים עם דיג׳י איזי וקהל תלמידים רוקדים שרים עד זוב צרידות. מחוייכים לקראת חופשת פורים. שאחרי בחינות, הגשות מחצית ומטלות עתידיות. בעברית של דור המורים קןראים לזה אתנחתא.
זה למה לא נחוג פורים פעמיים בשבוע.

נס ציונה מתחפשת ואתם מוזמנים לשלוח את התמונות! פורים שמח ממערכת אתר נס ציונה נט ניתן לשלוח תמונות עם כמה מילים - קישור ישיר לוואטסאפ שלנו 


צביה ויצמן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה