ציון לשבח לעיריית נס ציונה - ב"מדד הגאווה" אשר הוגש לנשיא המדינה השבוע

$(function(){setImageBanner('0dd37063-6f48-478a-9fcf-96b8c17f3ebd','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

נס ציונה השתתפה השנה לראשונה במדד והציגה כניסה מרשימה, בדגש מיוחד על תחום הרווחה וזכתה בניקוד הגבוה ביותר מבין הרשויות המשתתפות לראשונה במדד.

מדד הגאווה מוגש לנשיא המדינה

עיריית נס ציונה מקבלת ציון לשבח - במדד הגאווה אשר הוגש לנשיא המדינה השבוע

זו השנה החמישית בה האגודה למען הלהט"ב בישראל מודדת את המדיניות, השירותים והמענים של המרחב המוניציפלי כלפי הקהילה הגאה. מטרת המדד היא להעלות בסדר העדיפויות את העיסוק בקהילה הגאה במישור המקומי ולסייע לרשות המקומית לגבש תכנית עבודה מסודרת ומיטיבה בתחומי חינוך, רווחה, תרבות והממשקים השוטפים בין הרשות לתושב.ת בחיי היום- יום.

השנה, השתתפה לראשונה נס ציונה במדד והציגה כניסה מרשימה, בדגש מיוחד על תחום הרווחה. ובזכות עשייתה שהובילה לניקוד הגבוה ביותר מבין הרשויות המשתתפות לראשונה במדד, הוזמנו נציגי העירייה, כפיר פוניי, מנהל אגף נוער צעירים וקהילה, עו"ס פנינה סליטקול - ראש תחום נוער וצעירים באגף הרווחה והשירותים החברתיים, יניב ויסמונסקי- מנהל המחלקה לנוער באגף קהילה ואלינור יצחק- עו"ס נוער וצעירים באגף לשירותים חברתיים, להשקה המכובדת של המדד בבית הנשיא יצחק הרצוג בירושלים.

על אות ׳ציון לשבח׳ שניתן לנס ציונה על כניסה למדד הגאווה, דיווחה בהתרגשות נציגת האגודה למען הלהט״ב: עירית נס ציונה היא עירייה חדשה במדד, עם הכניסה הכי גבוהה מבין הרשויות המקומיות. העירייה ערכה כנס להט"ב ראשון מסוגו ברשות בו השתתפו אנשי ונשות מקצוע יחד עם תושבים ותושבות, בעיר פועלת קבוצת נוער גאה של איגי ושל קבוצת הורים ללהט"ב בהנחיית ארגון תהל"ה. בעיר יש עו"ס פעיל שאחראי על נושא הלהט"ב והעירייה תלתה שילוט ייעודי לציון חודש הגאווה. כמו כן, העירייה חתמה על קול קורא של המשרד לשוויון חברתי לפיתוח וביצוע תכנית אסטרטגית למען להט"ב.

שמואל בוקסר, ראש העיר:

׳נס ציונה- עיר לכולם׳ אינה סיסמא שחוקה ואמירה ריקה מתוכן, אלא דרך עבודה וחיים מחייבת. זו המחויבות שלנו לתמוך בכל חלקיה של הקהילה המגוונת בעיר ובפרט הקהילות שהיו שקופות שנים רבות. אני שמח וגאה על ההתקדמות שלנו והעשייה המרובה למען קידום השוויון והסובלנות בעיר ועל היותה של נס ציונה עיר ליברלית שמאמינה שאיחוד והכלה הם מעל הכל.

כפיר פוניי, מנהל אגף נוער צעירים וקהילה: נס ציונה ביצעה רביזיה בתפיסה הקהילתית שלה בשנים האחרונות, רוח הנהגת העיר הנוכחית תומכת ביצירת מענה ובית לכלל הקהילות השונות בעיר וקהילת הלהט"ב בכללן. כחלק מתוכנית העבודה המשותפת הוקם צוות בין אגפי יחד עם אגף קהילה, שירותים חברתיים, חינוך ושפ"ח שמטרתו הוא קודם כל היכרות עם מאפייני הקהילה והבנת צרכיהם בתחומי חינוך, רווחה, תרבות, נראות במרחב הציבורי ועוד, ובהתאם לכך בניית תכנית המענים העירוניים עבור כלל הקהילה מתוך רצון להעניק להם את השירותים הייחודים בד בבד תוך שילובם והכלתם בכלל הקהילה.

פנינה סטילקול, עו"ס, ראש תחום נוער וצעירים באגף הרווחה והשירותים החברתיים: תחום נוער וצעירים באגף הרווחה רואה במשפט: ״ואולי יבוא יום ונהפוך שווים", מסר חברתי ממוקד, משמעותי ומאחד לקהילת הלהט"ב ולתושבי העיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה