צעדת נס ציונה 2018

$(function(){setImageBanner('f6bfaec3-41a2-44b8-b1b5-f1c3739833d9','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

במזג אויר מעולה ועם מסלולים מחודשים סחפה צעדת נס ציונה על שם אברהם אלעזר ז"ל לשנת 2018 אלפי משתתפים

 צעדת נס ציונה תתקיים בשבת הקרובה, ה 10.2.24- במתכונת מיוחדת.

‏צעדת נס ציונה במזג אויר מעולה ועם מסלולים מחודשים 

אלפים השתתפו בצעדת נס-ציונה 2018. הפעם - בסימן 135 שנים לנס ציונה בשבת האחרונה התקיימה צעדת נס-ציונה, ע"ש אברהם אלעזר ז"ל בשלושה מסלולים הקצר באורך 4 ק"מ והארוך 9 ק"מ וכן מסלול נגיש. מסלול הצעדה החל בקריית התרבות, שם קיבלו הצועדים את מפות המסלול ופירוט התחנות בדרך. גם השנה התקיימה הצעדה בשלושה מסלולים – מסלול ארוך הכולל גם את גבעות טירת שלום, מסלול קצר הכולל סיור בעיר ובגבעות הכורכר במערב ומסלול נגיש לאנשים עם מוגבלויות, ברחבי העיר, לאורך דרך גבעות הכורכר ועד ההפנינג בפארק המחול.


היציאה לצעדה מרחבת קריית התרבות נס ציונה  החלה מהשעה 08:00 ושם קיבלו הצועדים את מפת המסלולים שעברו באחד משלושת המסלולים לבחירתם – דרך שכונות העיר ונקודות מרכזיות בהיסטוריה של נס ציונה וכן סביב גבעות הכורכר ועד הפנינג הסיום החגיגי ב"פארק המחול" בשכונת גבעת התור.

.

חדשות נס ציונה באתר נס ציונה נט

לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הואטסאפ של אתר נס ציונה נט 

על שם מי צעדת נס ציונה 

ראשוני הצועדים היו עובדי חברת אל על, שיצאו לצעוד כבר בשעה שמונה בבוקר מתוך כבוד לזכרו של חברם לעבודה, אברהם אלעזר ז"ל, שניהל את סניף אל על באיסטנבול שבתורכיה ושם נרצח על ידי מחבלים ב-2.1.1980. והצעדה החלה ב1981 כיוזמה להנצחתו וקרויה על שמו

לאורך המסלול, נהנו הצועדים מתחנות הפעלה בדרך שכללו תחנות מידע של החברה להגנת הטבע, רשות הטבע והגנים ופורום גבעות הכורכר ומופע של התזמורת העירונית. וכן התקיימו מופעים של להקות המחול ולהקות השירה, מתנפחים לילדים ואטרקציות לכל המשפחה.

 צילום עצמי

זו השנה הרביעית שצועדים כגון פעילי ת. הנוער "כנפיים של קרמבו" צעדו בקבוצה מאורגנת בחלקו הנגיש של המסלול. השנה העירייה השקיעה מאמצים על מנת ליישם את תקנות הנגישות החדשות, לרבות שילוט ייחודי, אזניות שמע, הכשרת מסלולים כולל הגשתם והעמדת סדרנים מיוחדת לטובת הכוונה ברורה יותר. כמו כן, דאגה העירייה לסמן באופן זמני חניות נכים ושירותים נגישים. כל זאת הושג בשילוב פעולה של מספר אגפי העירייה ובליווי יועץ נגישות מוסמך.

לקראת סוף המסלול, במתחם חרודי ערכו הצועדים הפוגה קלה, שם נהנו גם מקונצרט בטבע בביצוע התזמורת הנוער של הקונסרבטוריון העירוני ובניצוחו של אבי טלר.

בסוף המסלול, בפארק המחול, התקיים הפנינג סיום הצעדה. החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד השעה 13:00 הופיעו על הבמה המרכזית להקות המחול ולהקות השירה של קריית התרבות. כמו כן, בשטח הפארק הוצבו משחקי ענק, מתנפחים ואטרקציות לכל המשפחה.
בשעה 12:00, על גבי במת ההרקדה, התקיים הטקס המסורתי לזכרו של אברהם אלעזר ז"ל שנהרג בפיגוע בתורכיה בשנות השישים ועל שמו מתקיימת הצעדה ובמהלכו ראש העיר יוסי שבו קיבל תעודה מהמשפחה ומגן מנציגות עובדי אל על.

 

הצעדה התקיימה בהפקת מחלקת האירועים של התרבות ובסיוע עובדי המחסן ומחלקת האחזקה של העירייה. את הצעדה ואת הפנינג הסיום אבטחו כוחות המשמר האזרחי נס ציונה בשיתוף השיטור העירוני המשולב.


מסכם ראש העיר יוסי שבו:
"שבת עם מזג אוויר אביבי ועננות הוציאה אלפים מבתיהם על מנת ליטול חלק בצעדת נס ציונה. תושבי העיר ואורחים צעדו בין שבילים ירוקים, גבעות ופרדסים במזג אוויר נפלא. השילוב בין הטבע לשטחים הבנויים בעיר מהווה את ההוכחה למאמצנו לשמור על הסביבה. אני מודה לעובדי העירייה, למחלקת האירועים של קריית התרבות, למתנדבי המשא"ז ולחניכי תנועות הנוער ולכל מי שנטל חלק בארגון ובסדר לקראת הצעדה ובמהלכה".

נס ציונה נט אתר האינטרנט של המקומי של נס ציונה והשפלה 

חדשות נס ציונה בפייסבוק 

 צילום עצמי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה