קבלו את נבחרת הנשים מובילות הדעה בנס ציונה !

$(function(){setImageBanner('2b39ba61-0df1-4bf3-80b9-0932a4346dfc','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})


ביוזמת העיריה ובהובלתן של מחזיקת תיק הנשים במועצת העיר,  פנינה זיו, ויועצת ראש העיר למעמד האישה ורד צברי מזרחי, -  הוקם פורום נשים מובילות בעיר, בן 14 נשים מכל חלקי האוכלוסיה.  כולן פעילות מוכרות, אשר עומדות בראש ארגון, יוזמה, קבוצה או קהילה.

הפורום אמור לעודד שיתופי פעולה ויוביל תהליכים חברתיים משמעותיים בנושא קידום מעמד האישה. חברותיו תקבלנה ליווי והכשרה  מקצועית במימון העירייה, לבניית חזון  ותוכנית עבודה.

משימתו הראשונה של הפורום החדש בניית תוכנית עשירה ומגוונת לקראת אירועי יום האישה אשר יחול בחודש מרץ.

פרטי

חברות הפורום והיוזמות פנינה זיו וורד צברי מזרחי. מימין לשמאל:

טל שכטמן ,אתי דואניס, ורד צברי, סנאית וולדמיכאל, ענת בן טוב ,שמחה מזרחי, חן חיים, פנינה זיו, חגית אלון  שרעבי,זיוה שמעון, יעל מלוקה, רות בר, רחל גדסי, ציפי  יוגב, יהודית כהן ואורלי פרטוק

בשעה טובה, הוקם השבוע  הפורום האמור.

המטרה המרכזית של הפורום הינה לחזק את הקשר בין הפעילות המשמעותית של הנשים, כל אחת בתחומה לעשייה משותפת ולהובלת תהליכים כוללים בשיתוף פעולה עם העירייה. הנושאים בהם יעסוק הפורום החדש קשורים כולם לקידום מעמד האישה בתחומים מגוונים ביניהם: בריאות, חינוך, ביטחון אישי ועוד.

השקת הפורום נעשתה בזום חגיגי, במעמד ראש העיר מר שמואל בוקסר, מנכ״לית העיריה דפנה קירו כהן, יוזמות הפורום הגב' ורד צברי מזרחי, יועצת ראש העיר למעמד האישה, וחברת המועצה פנינה זיו, מנהלי מחלקות ואגפים בעירייה וכמובן חברות הפורום. במפגש בירך ראש העיר את החברות ואת היוזמה המשמעותית שתחזק את מעמד האישה בעיר, בהמשך המפגש כל חברה הציגה את עצמה ואת הפעילות אותה היא מובילה.

 

הפורום יתכנס אחת לחודשיים. נשות הפורום יקבלו ליווי והכשרה  מקצועית במימון העירייה לבניית חזון  ותוכנית עבודה. זאת במטרה לאפשר ביטוי מקסימלי של יוזמות, רעיונות  וצרכים  העולים מן השטח.

משימתו הראשונה של הפורום החדש בניית תוכנית עשירה ומגוונת לקראת אירועי יום האישה אשר יחול בחודש מרץ.

 

מסכם ראש העיר שמואל בוקסר:

 – אני מאמין ביכולות של נשים להוביל תהליכים משמעותיים בחברה ובשוק העבודה. בעיריית נס ציונה מאיישות נשים תפקידים בכירים ואני רואה בכל יום את המסירות, המקצועיות וההצלחות. פורום נשים מובילות הוא המנוע לעשייה משמעותית לקידום מעמד האישה בעיר ואנחנו ניתן להם את כל הגיבוי על מנת שיצליחו במשימתן. 

ורד צברי מזרחי – יועצת ראש העיר למעמד האישה – "חלק מתפקידי הוא החיבור ויצירת ממשקי עבודה משותפים בין קהילת הנשים בעיר לבין העיריה מתוך הבנה שיחד זה מכפיל כח  בו השלם גדול יותר מסך חלקיו. אני שמחה וגאה על השקת הפורום ורואה בו הזדמנות גדולה ליצירה ועשייה. אני רוצה להודות לראש העיר מר שמואל בוקסר על ההכרה והתמיכה בכל פעילות קידום מעמד האישה ועל האפשרות שיש לי להגשים את החלומות הרעיונות והמיזמים למען קהילת הנשים בעיר.

 חברת המועצה פנינה זיו- מחזיקת תיק נשים: 

"במהלך השנים, נשים נאבקו על מנת לקבל הכרה ושוויון זכויות  בתחומי החיים השונים.  לשמחתנו  המאבקים הללו נשאו פירות. נשים אמיצות סללו את הדרך  והצליחו לפרוץ למען עצמן ולמען נשים אחרות את תקרת הזכוכית. הנשים בנס ציונה מהוות הון אנושי, כל אחת בתחומה ובעיסוקה ומהוות מודל לחיקוי אשר יעצב את תמונת העתיד עם מעורבות, מחויבות ושותפות, ויהווה חוד החנית לעשיה אשר תהפוך את העיר שלנו למקום שטוב לחיות בו.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה