רכבת הרים ושמה מופעים וחוגים בקרית התרבות בימי קורונה...

$(function(){setImageBanner('b14d1621-a09f-4c18-9140-044493c8a042','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})



חוויותיהן של מי שמתמודדות עם הסחרחרת ההוראות הסותרות כבר חמישה חודשים.
עדי לזובסקי, מנהלת מחלקת האולמות והדס קדם מנהלת מחלקת חוגים

נתנו להן לספר לכם במילותיהן, מה עבר ועובר עליהן...עת האי וודאות הפכה לחלק מהשגרה.







 

 

 





פרטי

עדי לזובסקי, מנהלת מחלקת האולמות מספרת:

בחודש מרץ התבשרנו על נגיף הקורונה, אט אט החל במחלקת המכירות של קריית התרבות גל של ביטולי לקוחות למופעים, רחוקים וקרובים כאחד.

המון שאלות עלו בתקופה הזו, שאלות שלא ידענו לתת עליהן תשובה מיטבית, בדקנו כל נושא, התייעצנו וקיימנו את הפעילות בצורה הנכונה ביותר.

ואז באמצע חודש מרץ הודיעו על סגירת המשק.

הצוות שלי, מעל 30 עובדים, יצאו לחל"ת.

חודש מרץ שהיה גדוש במופעים, הצגות, סל תרבות וסרטים, התרוקן ומצאתי את עצמי עומדת מול לוח ריק.

המשכתי לעדכן את הקהל שלנו ולתת מענה שוטף דרך המייל, המטרה היתה להמשיך לתת שירות מיטבי ללקוחות שלנו, גם (ואולי בעיקר) בתקופה כזו לא ברורה.

ועם כל חודש שעובר, מצאתי את עצמי ממשיכה לדחות מופעים – בלי יעד סופי או אור בקצה המנהרה.

בחודש יוני התבשרנו על מתווה לפתיחת אולמות התרבות – מיד העלנו הילוך, התאמנו את האולמות שלנו למתווה: ניקינו, חיטאנו, תאמנו מופעי סטנד אפ והקרנות סרטים וחזרנו לתת מענה טלפוני לקהל שלנו.

המתווה, שעל הדף היה נראה קשוח ובלתי אפשרי ליישום, הפך למציאות אשר אפשרה לנו לפתוח את דלתות האולמות בצורה בטוחה עבור הצוות שלנו ועבור הקהל.

עם החזרה לפעילות קיימנו 5 סרטים ושני מופעי סטנד אפ –שחר חסון עם כ 300 איש ויונתן ברק עם כ 200 איש.  זכינו לראות את הקהל שלנו פוקד את האולמות, מגיע ושומר על הכללים, נשמע להנחיות הצוות ונהנה מתרבות.

אין מילים לתאר את ההתרגשות באולם, של הצוות, שלי וגם של האמנים שסוף סוף עלו שוב על הבמה.

נראה שגם הקהל התרגש איתנו. הטלפון חזר לצלצל, הלקוחות חזרו לצרוך את מרכולתנו והיה נראה שלצד ההנחיות ושמירה על הבריאות – אנו מצליחים לייצר שגרה בטוחה שמאפשרת תרבות לכולם.

הצלחנו לקיים סל תרבות לגני הילדים ולאפשר גם לילדי הגנים רגע של חינוך משלים.

ואז נסגרו דלתות האולם בשנית.

ואנחנו, חזרנו ברגע שלושה חודשים אחורנית.

שוב הצוות יוצא לחל"ת. שוב הלוח מתרוקן ממופעים.

שוב אנו מוצאים את עצמנו מלאי סימני שאלה נוכח המציאות.

לסיום:

אני עובדת בקריית התרבות כמעט 12 שנים, התפתחתי וצמחתי במערכת הזו.

בחודש נובמבר קודמתי לתפקיד חדש, קיבלתי את האחריות לבנות מחלקה – לאחד מספר תחומי עשייה תחת מטרייה אחת, מקצועית ואיכותית. זוהי מחלקת האולמות,  תפקיד חדש בחברה שהמטרה שלו היא לרכז את כל תחום אולמות התרבות - ההיכל והמשכן (תוכן, שיווק ומכירות וניהול צוות) ואת סל התרבות.

היו לי הרבה תכניות, גם בתרחיש המוזר שדמיינתי לא חשבתי שאלו ההתמודדויות שיהיו לי וכך תראה השנה הראשונה שלי בתפקיד.

אבל...

בחצי השנה האחרונה למדתי המון, על אנשים, על עולם התרבות, על סביבת העבודה שלי – למידה שלא יכלה לבוא לידי ביטוי בשגרה.

למדתי המון על עצמי.

עם הלמידה הזו אני פונה קדימה – להתמודד עם שנת הפעילות הבאה, בכל מתווה שיוגדר.

המטרות שלנו לא ישתנו, את הדרך נתאים להנחיות.

אנו נביא את עולם התרבות לקהל שלנו. אנחנו נמשיך להציג תוכן איכותי לכלל הקהלים ולכלל הגילאים.

מחלקת האולמות תמשיך לעשות את כל המאמצים לתת שירות איכותי, מקצועי ואישי.

 עדי הינה מנהלת מחלקת האולמות,  תפקיד חדש בחברה שהמטרה שלו היא לרכז את כל תחום אולמות התרבות - ההיכל והמשכן (תוכן, שיווק ומכירות וניהול צוות) ואת סל התרבות.

יחצ

 בתמונה: עדי וקהל בהופעתו של שחר חסון.. היו זמנים... לא כל כך מזמן !

 

על חמישה חודשים בהם העולם משתנה לנגד עינינו.

מספרת:

הדס קדם

מנהלת מחלקת חוגים בקריית התרבות נס-ציונה

כבר חמישה חודשים שכל העולם משתנה לנגד עינינו וכך גם מחלקת החוגים של קריית התרבות נס-ציונה.

יום ראשון, 15.3 - תשע בבוקר, ישיבת מנהלים. קריית התרבות ריקה מאנשים ומעובדיה וזאת לאחר שבליל שבת ראש הממשלה עדכן שאין כל פעילות פנאי, משמע אין פעילות חוגים. ההתקהלות אסורה, ולכן פרסנו כיסאות פלסטיק בין רחבת הכניסה לקריה לספרייה.

כולם מבולבלים, ההנחיות משתנות מרגע לרגע... וקריית התרבות נאלצת להוציא עובדים לחל"ת.

מחלקת חוגים בבת אחת מפסיקה פעילות חוגים בקריית התרבות, באחד עשרה בתי התלמיד, במרכזים הקהילתיים: סביונצר, שכונת העמק-וואלי, יד אליעזר, סטודיו דאנ"צ ומשכן לאומנויות. וממחלקה ענפה ורחבת אופקים הצטמצמנו. מפעילי חוגים, קבלנים, עובדים מסורים אינם יכולים להמשיך את עבודתם הנאמנה עד יחלוף זעם.

קריית התרבות מאותו רגע לא חוזרת להיות אותו מקום, מעטים האנשים שמגיעים לכותליה ואני מתחילה בין היתר לתפעל את מרכז מידע. לתת מענה אלקטרוני לכל שאלות הלקוחות, להעביר מידע לכלל התושבים לגבי החלטת ההנהלה לא לגבות תשלום עבור פעילויות שלא יתקיימו. לבצע את כל הפעולות לביטול התשלומים של הלקוחות ולוודא שלא נעשה גבייה כספית בתקופה קשה זו. הכל למען הלקוח ובמגבלות כ"א והקורונה.

בתקופה הזו, מפעילי החוגים שומרים על קשר עם התלמידים שלהם, מעבירים שיעורי זום, משוחחים עם הילדים ודואגים לשמור על החוג גם במשבר הקורונה. חלקם מעבירים לתלמידים שלהם שיעורים שהועלו ליו-טיוב ונשלחו ישירות אליהם. וחלקם בנו מערכי שיעור במיוחד לערוץ "בידוד TV נס ציונה" שמופנים לתושבי נס-ציונה באופן אישי ומזמינים אותם לקחת חלק בפעילות ההעשרה בתקופה מאתגרת זו.

ואז מגיעה ההודעה, ביה"ס לתנועה ולמחול והקונסרבטוריון יכולים לחזור לפעילות לפי... ובהתאם ל... ובכפוף ל... לא אלמד אתכם עכשיו את המתווה, רק אומר שהוא לא פשוט ואני מתחילה לבנות נוהל חזרה לפעילות ללקוח עם אחראית תחום הקורונה של החברה - מול עו"ד.

הנוהל נשלח ללקוחות במספר פעימות, בהתאם להנחיות פתיחת החוגים שמטפטפות להגיע אבל ברוכות, כל הטפסים מתנקזים למרכז מידע, ממוינים ומוקלדים למערכת החוגים בהתאם לרישום המחודש. ניתן להגיד שבחודש מאי/יוני פתחנו מחדש והקלדנו שנת פעילות חדשה בתוך שנת פעילות קיימת והמלאכה מרובה.

ובעוד בטרם הספקנו להתרווח על שנת הפעילות שהצלחנו להרים מחדש, באמצע חודש יולי כל הפעילות הבלתי פורמאלית לילדים מכיתה ה' ומעלה מבוטלת... ואני מבינה שהאי וודאות היא עכשיו חלק מהשגרה.

הרישום לשנת הפעילות הבאה נפתח, בין לבין גם הצלחנו לעשות את זה, אנחנו עומדים בכל התנאים של התו הסגול ומשרד הבריאות ואנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת להקנות לכם תרומה ברמה הגבוהה ביותר שיש לזמן שלכם ושל ילדכם, אני ממליצה להירשם ולנצל את המכל טוב שיש לנו להציע.

בדיקת חום בכניסה לחוג ג'ודו

יחצ

חדשות קורונה בנס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה