שינויים בהרכב הנהגת ההורים היישובית בנס ציונה, לאחר שהיו"ר המשותף אפי מגדסי פרש !

$(function(){setImageBanner('40fec7c6-4446-4f59-8479-da23702519f1','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})


בני בוחניק (יו"ר משותף עם אורית אור באירוס) נבחר לשמש כמ"מ של אפי בהנהגת ההורים הארצית ויכהן בהנהגה הנס ציונית לצד ארז שני והאלקטורים - חיים כהן (יו"ר בן גוריון) וגיא מאור (יו"ר הבינתחומי הדר).

ארכיון

בתמונה משמאל- אפי מגדסי הפורש. למעלה מימין- ארז שני הממשיך ולמטה בני בוחניק שיחליפו בהנהגה הארצית.

בסוף חודש מאי, חודש לפני תום שנה"ל,  עידכן אפי מגדסי בהודעה בווטסאפ את חברי הנהגת ההורים היישובית כי בכוונתו לקצר את תקופת כהונתו כיו"ר ההנהגה ולפרוש עם סיום שנת הלימודים הנוכחית.

אפי נימק את ההודעה בכך שברצונו לרכז אנרגיות באתגר חדש וביקש מתנדבים להחליפו עד לבחירות הרישמיות הצפויות בנובמבר, לאחר תחילת שנת הלימודים תשפב.

מתוך הודעתו האמורה:

"תודו שעברנו שנתיים אחרות. שנתיים שלא חלמנו עליהם. מטורללות. לונה פארק אמיתי . בסגרים. בזומים. באזעקות.  כמו שאני רואה את זה - אתגרי המחר אינם דומים כלל לאתגרי האתמול.  אני מאמין  באחריות אישית ושיש ליצור רציפות בעשייה, עם מלוא התשוקה הנדרשת".


עוד עדכן אפי אותנו כי "עוד לפני פרוץ הקורנה שותפו רעיונות ונרקמו תכניות עם האגף בתחומים שונים, כדוג, לימודי העשרה של אנגלית בשיתוף תלמ"א (גוף של הסוכנות היהודית), תכנית מגדר לשוויון בין המינים כבר מכיתה א ועוד.יודגש, אלו הם רק חלק מהנושאים שיש לקדם כבר בימים אלו מול רה"ע והאגף, לצד תחומים בוערים אחרים כמו קרן קרב, תכנית למיגור אלימות, תמיכה בלימודי מתמטיקה לשכבות הבוגרות, ולכן ראיתי  לנכון לבקש 2 מהחברים בקבוצה  שישמשו כממלאי מקום, לצד ארז שני  עד בחירות תשפב. "

ואכן, ערן בן מנדה (יו"ר שקד) וכרמית בכר (יו"ר שדות) התנדבו לשמש כממלאי מקום זמניים ולקדם במרץ ובאנרגיות הנדרשות את הנושאים המתגבשים והמתוכננים לשנת הלימודים הבאה.כאשר בני בוחניק (יו"ר משותף עם אורית אור באירוס) נבחר לשמש כמ"מ של אפי בהנהגת ההורים הארצית, לצד ארז שני היו"ר הממשיך והאלקטורים - חיים כהן (יו"ר בן גוריון) וגיא מאור (יו"ר הבינתחומי הדר). 

לעניין הרצף יש משמעות רבה, שכן, בשנה הבאה צפויה החלפה במספר בתי ספר, ולכן יש הכרח למתנדבים רציפים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה