שינויים וחילופי תפקידים בתפקידי ניהול באגף החינוך בעיריית נס ציונה

$(function(){setImageBanner('bf87956f-938f-45ea-aa05-77cb51ea53ef','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

אילנית חן, מנהלת מח' בתי ספר יסודיים תסיים את תפקידה בסוף אוגוסט, רעות עזרי -לוי נבחרה לנהל את ביה"ס שיבולים, ועדי סעדת דהן תנהל את ביה"ס סביונים.

עיריית נס ציונה

אילנית חן, (במרכז) מנהלת מח' חינוך יסודי באגף החינוך של עיריית נס ציונה, הודיעה שהיא מסיימת את החופשה ללא תשלום ממשרד החינוך וחוזרת למשרד. בהמשך לכך פרסמה עיריית נס ציונה מכרז לאיתור מועמדים מובילים לאיוש משרת מנהלת המחלקה.

אילנית חן: "היה נהדר, מאתגר וממלא השראה ליצור ולשנות למען ילדי נס ציונה. רציתי לחזור למשרד החינוך ואני עוזבת את עיריית נס ציונה עם תחושת סיפוק ועשיה. אני מודה לעיריית נס ציונה, לראש העיר שמואל בוקסר על התמיכה והאמון, למנכ"לית העירייה, דפנה קירו כהן ולמנהלת אגף החינוך אסתי יוסף על שותפות אמיצה בהובלת תהליכים משמעותיים. תודה מעומק הלב לכלל צוותי החינוך היסודי, מנהלי בתי הספר וועדי ההורים- יחד פעלנו לבנות את מחלקת חינוך יסודי לתפארת.


אילנית תמשיך בתפקידה עד 31.8.2023 , ותדאג באופן מלא להערכות מיטבית לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד.


לניהול ביה"ס שיבולים נבחרה רעות עזרי-לוי.(מימין) בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בהוראה. רעות בוגרת תוכנית "חותם" להכשרת מנהלי בתי ספר והיא בעלת רקע מקצועי ואקדמי עשיר בתחום החינוך, בעלת ניסיון ורקע בזרמי חינוך ייחודיים, בניהול צוותי חינוך, פדגוגיה חברתית והובלת צוותי עבודה. בשנים האחרונות עסקה רעות בניהול מגוון רחב של תפקידים בקריה למנהיגות ולמדעים אורט לוד בניהם מנהלת שכבה, וניהול החינוך החברתי.


רעות : אני מאמינה שעיסוק בחינוך דור העתיד זה התפקיד הכי משמעותי, משפיע וכר פורה להובלת יוזמות חינוכיות לקידום שוויון הזדמנויות. שמחה ונרגשת להצטרף לצוות החינוך המוביל של נס ציונה ולהיות חלק מעשייה חינוכית-ערכית וחברתית בעיר."


עדי סעאת דהן,(משמאל) אשר ניהלה בשנת הלימודים הנוכחית את ביה"ס ראשונים – תנהל בשנה"ל תשפ"ד את ביה"ס סביונים. לניהול ביה"ס ראשונים תחזור סיגלית שגב שמעוני שיצאה בשנת תשפ"ג לשנת שבתון.
עדי תחליף את סמדר בייז, מנהלת סביונים הפורשת.
עדי נשואה לטל ואמא לשירה ורומי , היא בוגרת תואר ראשון ושני במנהל מערכות חינוך של אונ' בר אילן בעברה שירתה כקצינה בקבע ובתפקידי חינוך וניהול מגוונים.

עדי סעאת דהן: ״צוות יקר, קהילה ותלמידים יקרים-אני מתרגשת מאד לפתוח את השנה בבית הספר ״סביונים״. מגיעה עם המון מוטיבציה להמשיך ולקדם את בית הספר למקום של למידה, משמעות ואהבת האדם. רוצה בהזדמנות זו לומר תודה רבה לסמדר בייז ולאחל לה הצלחה בהמשך דרכה״.

עוד הודיעה על פרישה, חיה זלמנוב, מנהלת ביה"ס חב"ד בנות. מכרז לבחירת מנהלת חדשה מתנהל בימים אלו.


אסתי יוסף, מנהלת אגף החינוך: אני רוצה להודות לפורשות - לאילנית מנהלת מח' חינוך יסודי שהשכילה להוביל את מחלקת החינוך היסודי מתוך היכרות עמוקה וקרובה של צרכי המנהלים, בתי הספר והילדים , לשקף ולהוביל את מטרות אגף החינוך ולהטמיעם בשיתוף פעולה פורה עם המנהלים ונציגי ועדי ההורים.
לסמדר ולחיה מנהלות בתי הספר הפורשות על עשייה משמעותית למען הילדים וההורים לאורך שנים רבות, מתוך השאיפה למצוינות לצד האחריות והדאגה לא להשאיר אף תלמיד מאחור. על תרומתן לעשייה החינוכית ולהתנהלות מערכת החינוך בנס ציונה, ברוח השינויים.
לעדי סעאת דהן ולרעות עזרי לוי אני מבקשת לאחל בהצלחה גדולה בתפקידן המשמעותי, אני משוכנעת שיחד נצליח להוביל את תלמידי העיר להישגים חדשים ולהצלחות בלתי רגילות בשנה"ל תשפ"ד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה