תחת הכותרת "בחזרה לעתיד - כי לא חוזרים אחורה".

$(function(){})


מתקיימים השבוע במערכת החינוך של נס ציונה מפגשי חשיבה רחבים - לקראת סיום שנת הלימודים.
ביום ראשון התקיים המפגש הראשון של גני הילדים, אתמול התקיים מפגש של בתי הספר העל יסודיים וביום רביעי יתקיים מפגש של בתי הספר היסודיים.
מפגש נוסף שנועד לקבל תובנות מההורים, צפוי להתקיים היום, יום ג' בשעות הערב.
מטרת המפגשים שיתוף מידע, הסקת מסקנות, למידה ושיפור מערך ההוראה לקראת שנת הלימודים הבאה.

בחזרה לעתיד – כי לא חוזרים אחורה – מפגשי חשיבה לקידום מערך ההוראה במוסדות החינוך מתקיימים השבוע.

דוברות עיריה

מטרת המפגשים לשתף מידע מעשי בין צוותי ההוראה, נציגי משרד החינוך, הורים ותלמידים, לאור שנת הקורונה המאתגרת שחלפה, ללמוד, להסיק מסקנות ולשפר לקראת שנת הלימודים הבאה

ביום שני התקיים מפגש ראשון בהשתתפות 74 גננות אשר שיתפו אחת את השנייה בתובנות מהשנה שעברה ועבדו יחד כדי לתכנן את השנה הבאה בצורה מיטבית. במפגש שיתפו הגננות תובנות וחוויות משנת הקורונה והמליצו על דרכים שונות להתמודדות עם האתגרים החדשים- בניהם ההבנה כי למידה מבוססת טכנולוגיה, נכונה ומתבקשת כבר מגיל הגן.

אתמול התקיים מפגש של בתי הספר העל יסודיים, הנושאים שנדונו במפגש כללו פדגוגיה אחרת, אקלים חינוכי, חיבור לקהילה, צורך חברתי ורגשי, שגרת למידה מתקדמת, חיבור התלמידים לאוכלוסיות מגוונות בקהילה, קורסים ושעורים שיתופיים, הסרת חומות בתי הספר והעמקת שיתופי פעולה בין תלמידים במישור הלימודי ובמישור החברתי.
במפגשים נכחו ראש העיר שמואל בוקסר, מנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן, צוותי משרד החינוך - מפקחת גני הילדים אדווה אריאלי, הגב' אביבה עטרי והגב' לימור אפלבאום , מנהלת אגף החינוך ריבה קליין, מנהלת מח גני הילדים מיטל בן דור, מנהל בתי הספר מוטי סגל, מנהלי בתי הספר, נציגות מורים, נציגות הורים ונציגי תלמידים.

ראש העיר שמואל בוקסר אמר במפגשים:

אנחנו עם הפנים קדימה. שיתוף ולמידה הוא חלק בלתי נפרד מפיתוח וצמיחה. אני מאמין כי בכל משבר יש גם הזדמנות. התהליכים שאנחנו מעודדים היום נועדו לקדם תפיסות חדשניות ויצירתיות. אנחנו יכולים להשתמש בכלים שרכשנו בשנה המאתגרת שחלפה, לשפר ולשכלל אותם לקראת השנים הבאות ולאפשר לתלמידי העיר מערכת חינוך טובה ומתקדמת יותר. ראש העיר הודה לצוותי החינוך על העבודה המסורה והיצירתית בשנה שחלפה, למיטל בן דור מנהלת מח גני הילדים ולמוטי סגל מנהל בתי הספר על הובלה נחושה, רגישה ומדויקת בתקופה מאתגרת. למנהלת אגף החינוך ריבה קליין על הובלה של מצוינות פדגוגית חדשנית ומותאמת ולנציגי משרד החינוך על שיתוף הפעולה והתמיכה. ראש העיר הודה לצוותי ההוראה, להורים ולילדים שהגיעו במטרה להיות חלק ולתרום לתכנון משמעותי.

דוברות עיריה

ריבה קליין מנהלת אגף החינוך אמרה במפגש:

הקורונה לימדה את כולנו לצאת מהקופסא, לחשוב קדימה, לשמר ולפתח את ההישגים שצמחו מתוך המשבר. עוד הוסיפה קליין כי תפיסת אגף החינוך היא לאפשר גמישות מחשבתית, לעודד יזמות ושיגרת חדשנות תוך אימוץ תהליכי למידה משמעותיים.
מפגש נוסף צפוי להתקיים בשעות הערב ולאפשר להורים נוספים אשר מעוניינים לקחת חלק בתהליך, להעלות תובנות והארות מהשנה המאתגרת שחלפה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה