היכן ניתן לבצע בדיקות קורונה מהירות במוצאי יום כיפור 2021? תשובה לבדיקות קורונה תוך 15 דקות בלבד!

$(function(){setImageBanner('50e28ab1-b3d5-485d-99bc-c956721edbf8','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45868,'Image','');})

היכן ניתן לבצע בדיקות קורונה מהירות במוצאי יום כיפור 2021? רשימת סניפים ו
***
תוקף הבדיקות המהירות לתו ירוק ל - 36 שעות ביום כיפור (בשונה מה - 24 שעות על פי הנחיית משרד הבריאות כיום).



לצד העלייה במקדם ההדבקה, ההיערכות לקראת יום הכיפורים השנה, יצרה קפיצה משמעותית של כ - 530% בביקוש לבדיקות מהירות לתו ירוק בעיקר בקרב ילדים ובני נוער שטרם התחסנו.

המגמה גם ניכרת בקרב מבוגרים מחוסנים שחלקם מזמינים תור לבדיקת קורונה מהירה לפני או במוצאי החג. לרגל כך בסופיה ישראל חברת הבדיקות המהירות הנפוצה בארץ, נערכו עם מלאי נוסף של מכשירים ניידים עם תשובה תוך 15 דקות. במקביל בכל סניפי ביקורופא בארץ בהם ניתן לבצע בדיקת סופיה מהירה, נערכים לפעילות הסניפים גם במוצאי יום כיפור.

יודגש כי מערכות המחשוב של ביקורופא חוברו למערכות המחשוב של משרד הבריאות ותוצאות הבדיקה ממכשירי הסופיה משודרות בזמן אמת. מחירן של בדיקות הסופיה המהירות בסניפי ביקורופא הוזל לאחרונה והוא עומד על 52 שקלים בלבד.

בנוסף, בסניפי ביקורופא ניתן גם לבצע בחינם בדיקות סופיה מהירות לילדים עד גיל 12 בערים תל אביב, ראשון לציון, נתניה, אריאל וכפר סבא. להזמנת תור לבדיקת סופיה מהירה בסניפי ביקורופא ברחבי הארץ לחצו כאן:בדיקות קורונה מהירות ביקור רופא מוצאי כיפור

יצוין כי לבקשת יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ גלעד קריב הודיע השבוע פרויקטור הקורונה פרופ' סלמן זרקא, על הארכת תוקף הבדיקות המהירות לתו ירוק ל - 36 שעות ביום כיפור (בשונה מה - 24 שעות על פי הנחיית משרד הבריאות כיום).

------

מדינת ישראל עולה שלב נוסף באבחון מהיר של חולי קורונה. אתמול בערב הגיעו לישראל, באמצעות מטוס תובלה מקליפורניה לישראל, כ - 30 מכשירי סופיה (Sofia) חכמים לאבחון מהיר של בדיקות קורונה ללא צורך בשינוע הדגימות למעבדות. 

 ברחבי ארצות הברית כבר פועלים כ - 55 אלף מכשירים ישראל היא המדינה הראשונה בעולם מחוץ לארצות הברית בה נפרסה הטכנולוגיה לאחרונה הצטרפו עוד מדינות וכבר מתבצעות כ - 2 מיליון בדיקות בעולם בשבוע

 מהו מכשיר סופיה לבדיקות קורונה 

סופיה היא בדיקת קורונה מהירה, אשר אושרה השנה על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA, ומהווה פריצת דרך במאבק בנגיף בהיותה בדיקת האנטיגן הראשונה והאמינה בעולם לזיהוי קורונה תוך 15 דקות.

בישראל כבר הותקנו מאות מכשירים, בבתי אבות, בדיור מוגן, בשרותי בריאות כללית, במכבי שרותי בריאות, בקופת חולים מאוחדת, בלאומית שרותי בריאות, בצבא ובשירות בתי הסוהר. 

אבחון מהיר לקטיעת שרשאות הדבקה לאחר סיום הסגר 

מסתמן כי השגרה שאחרי פתיחת הסגר השני תתבסס על בדיקות קורונה מהירות היכולות לסייע מול ההתפרצות המהירה מאוד של הנגיף.

  

צפו בסרטון הוידאו כך פועלת סופיה אבחון מהיר של בדיקות קורונה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה