צילום פורץ גבולות הרצאה עם זיו קורן במשכן לאומנויות נס ציונה. לציון שנה למלחמת ה-7 באוקטובר 



ביום חמישי 19 ספטמבר 2024, יגיע הצלם זיו קורן למשכן לאומנויות נס ציונה וישתף את הקהל מהחוויה האישית שלו בבוקר ה- 7 באוקטובר. כבר באותו היום יצא זיו לדרום לתעד את הלחימה מתוך הבנה שמדובר באירוע שירשם בדפי ההיסטוריה השחורים ביותר של המדינה,

זיו קורן זיו הרצאה בנס ציונה צילום הדס רוסו

זיו קורן הרצאה בנס ציונה צילום פורץ גבולות - מלחמת ה-7 באוקטובר משכן לאומנויות

 

"עם השנים למדתי שני דברים מרכזיים: האחד, להיות נוכח במקום הנכון ובזמן הנכון, כדי לתפוס את אותו שבריר שנייה, אותו "רגע מכריע". כך מספר הצלם זיו קורן שיגיע למפגש עם הקהל בנס ציונה במלאת שנה למלחמה. 

והשני, לתווך את הסיפור החזותי באופן שיאפשר לכל צופה לחוות את המציאות כמות שהיא, ללא פילטרים. זו הדרך היחידה לייצר צילום שנצרב בתודעה, שמחולל שינוי, שייכנס לזיכרון הקולקטיבי."

בוקר ה- 7 באוקטובר התעוררה מדינה שלמה למציאות אכזרית של מתקפת פתע קטלנית שגבתה חיים של יותר מ- 1,400 איש בגוף ועוד אלפים בנפש. כבר באותו היום יצא זיו קורן  לדרום לתעד את הלחימה מתוך הבנה שמדובר באירוע שירשם בדפי ההיסטוריה השחורים ביותר של המדינה, ושיש לתעד את הנעשה מכל החזיתות.

בימים אלו מופיע זיו קורן בסדרה מחוברים 2024. זיו קורן, מגדולי צלמי העיתונות בישראל, מתעד את המלחמה מרגעי האימה הראשונים שלה במעמדים בלתי אפשריים ומסכני חיים ומגלה עד כמה רחוק וקיצוני אפשר ללכת בשביל לתעד באופן אותנטי את האירועים ההיסטוריים.


מאז אותו היום צילם זיו באופן אינטנסיבי ביישובי העוטף, בהלוויות, בבתי החולים, בלחימה בעומק עזה, בכיכר החטופים והנעדרים, את שובם של החטופים ועוד. הסכנה בלתעד באזור מלחמה, המראות הקשים וההתגייסות של אזרחים להגנה על מולדתם, על כל זה ועוד יספר זיו בהרצאתו המרתקת והמטלטלת בליווי צילומים שלו ממלחמה שלצערנו עדיין לא הסתיימה.

זיו קורן הוא צלם דוקו ועיתונות עטור פרסים ובעל מוניטין בינלאומי, המתעד נושאים הומניטריים וחדשותיים בארץ ובחו"ל. בשלושת העשורים האחרונים הוא סיקר כמה מהאירועים הדרמטיים ביותר בעולם וקנה לו שם כאחד מצלמי הדוקו החשובים של ימינו. 

בנוסף על עבודתו כצלם דוקו ועיתונות זיו קורן מנחה מסעות צילום, שופט בתחרויות צילום בינלאומיות, מרצה ומלמד בסדנאות ובאוניברסיטאות ברחבי העולם.

זיו קורן הרצאה בנס ציונה 

משכן לאומנויות נס ציונה,  רחוב ישראל שמיד 26 נס ציונה
יום חמישי, 19 ספטמבר 2024 בשעה 20:30
משך: שעה ו-30 דקות
מחיר 85 ₪

עוד באתר נס ציונה נט 

קבוצת המתנדבים של נס ציונה "באנו לחזק ויצאנו מחוזקים" 

לא תישארו רעבים המתכונים הכי שווים באתר נס ציונה נט 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה