אהבה חדשה ערוץ 13: הכירו את הבנות שמחפשות אהבה עם עתיד

$(function(){})


אהבה גדולה! האם ארבעת הרווקות, כל אחת בדירה נפרדת, יצליחו למצוא אהבת אמת בתכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 13 רשת שנקראת, איך לא, אהבה חדשה. האם הגברים אשר יקשו אל הדלת יצליחו למצוא את מפתח הלב.




אז מה חדשה בזאנר ריאלטי אהבה חדשה ערוץ 13 צפייה ישירה 

אחרי חתונה ממבט ראשון, אחרי דייט ראשון, אהבה בהפתעה ואחרי שכמעט צפינו בכל ריאלטי אפשרי שמטרתו לחבר בין אנשים שמחפשים אהבה הגענו לתכנית אהבה חדשה בערוץ רשת 13. הפעם הרווקה תמתין בבית, לא תצטרך לבצע משימות או לטוס לחול, הגבר האלמוני יקיש על הדלת ואולי יביא לה אהבה או יהפוך להיות סתם אחד שכבר היה. 

המתמודדות אהבה חדשה שידורי רשת 

קצת מוזר שבימים של רשתות חברתיות ההפקה בחרה שלא לשתף אותנו בשמות המלאים של כל 4 המשתתפות בתכנית. אני בכוונה קורא להן משתתפות ולא מתמודדות, כי אין פה תחרות אמיתית ביניהן. כל אחת מהן במסע עם עצמה והחברותא אמורה להקל על המצב המביך. אז נתחיל עם שמות ההמשתתפות : 

רונה

נועה יונני

נועה כסיף

רוני

לכל אחת מהן היה משפט מפתח בפרומו . המשפטים מוכרים לכל מי שמצוי קצת בביצה הרווקים והרווקות של גוש דן בואכה תל אביב. כשזה מגיע לזוגיות אני פחות מצליחה, אני נוטה להתחיל עם גברים הרבה זה נוטה להגמר בכישלון, האהבה שלי לעצמי לא מספיקה לי כבר, באתי להשתנות ומשפט המפתח- אני כמהה לגבר שיגיד לי "אני אוהב אותך". מי לא רוצה לשמוע את זה, ואם אפשר פעמיים ביום, עדיף מאותה גבר או מאותה אשה. 

מי האיש שיקיש על הדלת ויביא אתו אהבה 

כולן מסכמות כמעט באותן מילים, שהכי חשוב הוא הגבר שיביא להן את האהבה. זו מילת המפתח של התכנית. האם ריאלטי, נניח כמו חתונה ממבט ראשון, יכול להצמיח אהבה שתביא לזוגיות רצינית ואולי גם בניית משפחה משותפת, בכל הגדרה שימצא לה הזוג שאולי יצא מהתכנית. שאלה טובה אבל בסדרות כאלו גם הדרך והרייטיג חשובים. 

אז כיצד זה יסתיים ומה צפוי לנו בדרך, האם המשתתפות ימצאו את האיש שיביא להן אהבה או יתנחמו בשיר עם הבלדה המתוקה של אלן דילון ודַּלִידָה Paroles, paroles? אין ספק שיש לנו סדרה ארוכה לצפות בה. 

צפו בפרומו של אהבה חדשה ערוץ 13 לצפייה ישירה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה