אחרי שולה זקן- האם יש זכות קיום להמשך האח הגדול 2021

$(function(){})

שולה זקן הודחה מהאח הגדול והשאירה אחריה חלל גדול ודיירים שלא מעניינים אף אחד. התכנית של ערוץ 13 לא ממש מתרוממת. הדיירת שהצופים נתנו לה חסינות הודחה מהתכנית רק לאחר שההפקה שנתה כמה חוקים. הלך האח? רשימת המודחים 2021

צילום עצמי

רציתם חוקים חדשים? קבלו התערבות של ההפקה 

היום היו לפני הרבה שנים חוקים ברורים למשחקי האח הגדול. הדיירים קבעו מי המועמד להדחה, הצופים הצביעו וארז טל קרא למודח לצאת מבית האח. 

אבל היום דבר איום, איך אפשר להעלות את הרייטניג ערב אחרי ערב? נותנים את הכח לדייר, שייקבע מי נשאר ומי לא. זה בערך כמו לתת לנשיא להחליט מי יהיה ראש ממשלה בלי שתתקיימנה בחירות. 

וכך נולדה לה ההדחה הכי לא מפתיעה בתולדות האח הגדול. אם הייתי יכול להיכנס אל תוך ראשו של רמי ורד, לא הייתי מקבל החלטה אחרת. שולה זקן והיא בלבד עמדה בינו לבין זכייה בגמר האח הגדול 2021. נכון לעכשיו אין בבית האח דייר אחד או אפילו חבורת דיירים שיכולה ליצור קואליציה אנטי רמי. תחי זרונגה. 

חצי מליון שקל עבור פחות מחודש עבודה- השכר של שולה זקן 

אם הפרסומים נכונים ושולה זקן אכן קבלה לידיה סכום של חצי מיליון שקלים תמורת השתתפותה באח הגדול, היא עשתה עסקה מעולה. אמנם לגמר היא לא הגיעה, אבל אם מחשבים את השכר היומי שלה באח הגדול, זה יוצא משהו כמו 15 אלף שקל ליום עבודה. לא רע בכלל, גם אם ההדחה על ידי רמי ורד שנתה את פני הבית.

אז מה צפוי לנו כעת באח הגדול 2021 המשודר בצפייה ישירה בערוץ 26. כנראה לא יותר מדי. שולה זקן הייתה הציר של הבית. המרכז שלו. כל היתר צהוב ולא ממש מעניין. כמה דוגמניות, סטנדאפיסט שנוי במחלוקת, משווקת תוספי תזונה וכיוצ"ב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה