אלביס פרסלי סיפור חייו נטפליקס לצפייה ישירה- החיפוש אתר המיתוס נמשך בסדרה חדשה

$(function(){setImageBanner('830da3b7-3605-4ba9-a575-c4dfefa2b485','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46977,'Image','');})

איך קורה שזמר שנפטר לפני כ45 שנים ממשיך להעסיק את העולם. הוא לא הוציא שיר חדש יותר מדור, אבל המעריצים הם גם צעירים שנקשרים למיתוס. קבלו את אלביס פרסלי סיפור חייו שלא הכרתם וקטעים חדשים שטרם נחשפו. נטפליקס ישראל חדשים לצפייה ישירה.

אלביס פרסלי סיפור חייו נטפליקס לצפייה ישירה 

זוכרים את השיר שמוליק קראוס שנקרא השיר החי של הזמר המת"? אז נכון שכולם אומרים שמדובר בשיר על זוהר ארגוב, אבל ביננו זה יכול להיות שיר גם אלביס פרסלי. 

במשך שנים האגדה לבית פרסלי ממשיכה לחיות. למעריצים ברחבי העולם כל כתבה או סרט חדשה עלח המלך ששנה את פני המוזיקה עם להיט על זמני כמו אלביס פרסלי רוק בבית הסוהר, זה עוד מעדן ועוד לולאה בשמירת הקשר עם זיכרו החמקמק של הזמר המיתולוגי. 

כאן נכנסת לתמונה. שירות הסטרימינג לא יכול היה להישאר מרחוק. רק לפני שנתיים העלה שירות שרטים חינם ברשת tubitv את הסרט המעולה- השעות האחרונות של אלביס. 

אלביס הסרט החדש  לצפייה ישירה עם תרגום מובנה בנטפליקס

בעוד הסרט ב tubitv מספר על מותו של מלך הרוקנרול ( הצפייה אגב חינם לגמרי) ובו החברים והקרובים של אלביס הקרובים ביותר חולקים את זכרונותיהם וחוויותיהם ואת מה שקרה באמת בשעותיו האחרונות. הסרט אגב כולל ראיונות עם סוני ווסט, בילי סמית ', לארי גלר, ג'ו אספוזיטו, ג'רי שילינג, מרטי לאקר ולמאר פייק. הסרט בנטפליקס מביא נקודת מבטא אחרת. 

לא עדיין לא מדובר בסדרת אנימציה שאמורה לעלות תחת השם "Agent King", אלא במסע לשעות האחרונות של המלך. סוף ימי המלוכה של המלך הראשון והאמיתי של הרונקרול. קצת עצוב, קצת נוסטלגי וללא ספק יוסיף עוד נופח של מיסתורין לשאלה האם אלביס עדיין חי. 

האם כולם מסכימים ואוהבים את התוכניות של נטפליקס על אלביס המלך. כנראה שלא. צפו בווידאו Why Bill Burr and His Wife Argue About Elvis | Netflix Is A Joke. שמוסיף עוד נקודת מבט, לקראת צפייה ישירה אלביס החיפוש. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה