אנריקו מסיאס הופעות בישראל 2021- כרטיסים מוזלים, תאריכי הופעות בחיפה, ירושלים ותל אביב

$(function(){})

למרות שהוא זמר צרפתי ואחד מגדול זמרי השאנסונים, לפעמים נדמה שאנריקו מסיאס הוא אחד משלנו. לכן ההודעה על מסע ההופעות שלו בישראל מעורר התרגשות רבה. כל הפרטים על אנריקו מסיאס הופעות בישראל 2021- כרטיסים מוזלים, תאריכי הופעות בחיפה, ירושלים ותל אביב

אנריקו מסיאס בליווי תזמורת סימפונט רעננה הופעות בישראל 2021 

אחד מגדולי השאנסונייה בעולם, שהוכתר כזמר השלום אחרי ששר לרגלי הפירמידות במצרים בעת שיחות השלום בהובלת מנחם בגין ואנוואר סאדאת, מגיע שוב לישראל. הפעם אנריקו מסיאס מגיע עם סיבוב הופעות שכולו הצדעה והצהרת אהבה למדינה. 

תמונה- קרדיט לתמונה: Benjamin Marciano מקור בראבו 

מסיאס, הזמר יהודי-אלז'יראי שהפך לכוכב ענק תחילה בצרפת ואז בעולם כולו, מוכר בין היתר כאמן של המוזיקה הערבית-אנדלוסית ושל המוזיקה היהודית-ערבית. לצד תמיכה בלתי מעורערת בישראל הוא נשא מאז ומתמיד בהופעותיו ובשיריו מסר של שלום ואחווה כלל-עולמיים, בין אם הופיע במוסקבה או בניו יורק, בלונדון או באיסטנבול.


הופעותיו של אנריקו מסיאס בישראל סביב יום העצמאות הפכו מזמן למסורת. הפעם מסיאס, שילווה בידי תזמורת סימפונט רעננה, יבצע בהופעתו את מיטב להיטיו מכל הזמנים.

מועדי ההופעות של מסיאס בישראל 

חיפה שבת, 30.10.2021 21:00 מרכז הקונגרסים חיפה 
ירושלים ה׳, 04.11.2021 20:00 בנייני האומה ירושלים - אולם אוסישקין 
תל אביב-יפו ד׳, 10.11.2021 20:00 היכל התרבות תל אביב

לרכישת כרטיסים לחיצו כאן 

סיבוב הופעות לציון יום הולדתה  ה-73 של ישראל עם מיטב הלהיטים מכל הזמנים, בליווי תזמורת סימפונט רעננה –30  נגנים, אנריקו מסיאס הזמר הצרפתי הכי ישראלי, מלווה בעשור האחרון באופן אישי ע"י יואב צמח בנו של שמואל צמח ז"ל.
צמח האבא ומסיאס לאורך עשרות השנים עשו יחד היסטוריה וראו היסטוריה.

הקשיבו לקלאסיקה של כל הזמנים ( לדעתנו לפחות ) Enrico Macias - Oh Guitare

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה