אפס ביחסי אנוש ההצגה- כרטיסים מועדי הופעות הנחות ומבצעים בתיאטרון בית ליסין

$(function(){setImageBanner('b2996146-f433-441c-a8a6-9b0522b24854','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46977,'Image','');})

ההצגה שהפכה ללהיט בימתי מבוססת על סרט ישראלי תחת אותו השם. 2023 כעת עם חזרת חיי התרבות תוכלו לצפות במחזמר אפס ביחסי אנוש במסגרת ההצגות של תיאטרון בית ליסין . כל המידע על מועדי ההופעות הקרובות, כרטיסים מוזלים והמלצות!

אפס ביחסי אנוש הצגה בתיאטרון בית לסין 2023

כשאחד הסרטים הישראליים המצליחים והאהובים בכל הזמנים הופך למחזה מוזיקלי, הציפיות הן ללא ספק גבוהות. הפעם מדובר בקומדיה עטורת הפרסים של טליה לביא, צפו בווידאו מתוך ההצגה בסוף העמוד. ראו קישור לרכישת כרטיסים מוזלים למחזמר אפס ביחסי אנוש בהמשך העמוד. 

מבצע כרטיסים 2023 - סופר פרייס לכל הגולשי האתר החל מ-125 ש"ח כולל דמי טיפול, גם לגימלאים. למידע בלבד: בתיאטרון מחיר רגיל 320 ש"ח, מחיר לגימלאים 160 ש"ח (50% לפי החוק). ההנחות בתוקף לעת הרכישה. מארגן האירוע רשאי להפסיק את המבצע בכל עת. (חוץ מהנחות בסמל ) ההנחות לא תקפות לכרטיסים במחיר סופר פרייס (חוץ מהנחות בסמל )

על מה ההצגה בעצם ולמה היא שבתה את לב הקהל

מדובר על הסיפור הפמיניסטי הישראלי על התבגרות והגשמה עצמית, על השירות הצבאי בראי ההתבגרות אובדן התום. 

"אפס ביחסי אנוש", שעובדה לבמה בידי אורן יעקובי ומבוימת בידי עידו רוזנברג.

בתפקיד הראשי – הכוכבת העולה של הבמה והמסך הישאליים – משי קליינשטיין (למי שבמקרה לא יודע – בתם של ריטה ורמי קליינשטיין). אחרי שהשנה החלה לגלם את התפקיד הראשי בסדרה "בת אל הבתולה" תנחת קליינשטיין בנעליה של נלי תגר שככבה בסרט המקורי. היא מגלמת את דפי – מש"קית נייר וגריסה המפונקת שמוכנה לעשות הכל כדי לעבור מהבסיס הנידח שבו היא תקועה אל הקריה.

על הבמה מוצגת קומדיה מוזיקלית מרגשת על שלוש חיילות במשרד שלישות בבסיס צבאי נידח: דפי המפונקת, משקית נייר וגריסה, שתגייס את התותחים הכי כבדים כדי לעבור לשרת בקריה. חברתה זוהר, משקית דואר וקיבוצניקית חדת לשון, שנלחמת למצוא אהבה. ורמה הקצינה, המפקדת של השתיים, היוצאת לקרב על קידומה. שלושתן מבינות שהדרך היחידה לנצח במלחמות שלהן, בתוך מסגרת היררכית, נוקשה וגברית, היא בעזרת אחוות לוחמות, גם אם הנשק שבידיהן הוא בסך הכל אקדח סיכות.

תיאטרון בית ליסין – אפס ביחסי אנוש

אבל משי לא לא לבד על בימת המחזמר- לצד קליינשטיין יככבו מגי אזרזר, דיאנה גולבי ומעיין תורג'מן. את השירים למחזה חיבר עילי בוטנר. רק בתחילת 2019 הוציאו משי קליינשטיין ועילי בוטנר ביחד את השיר "האוטובוס האחרון לחיפה".

אז גם אם נטפליקס ישראל חסמה את הסרט לצפייה ישירה, מדובר בקומדיה שחורה מרגשת ומומלצת! 

צפו בווידאו אפס ביחסי אנוש מתוך המחזמר המצליח בבית  לסין 

רשימת השחקנים בהצגה 

מגי אזרזר ( בתולות בהוט), משי קלינשטיין ( הבת של ריטה ורמי)  דיאנה גולבי בוגרת כוכב נולד, מעיין תורג'מן, רון שחר מנחה המירוץ למיליון, אסף הרץ, לורין מוסרי, קרן מרום, מאי קשת, דור ברנס, אבירם אביטן, נופר אליהו, אשלי זימברג, ענבר יוחננוף, לירן מזרחי

בימוי: עידו רוזנברג
מילות השירים: עילי בוטנר ואורן יעקובי
לחנים: עילי בוטנר
מנהל מוזיקלי ועיבודים: אמיר לקנר
תפאורה: שני טור
תלבושות: אורנה סמורגונסקי
תאורה: קרן גרנק
כוריאוגרפיה: עוז מורג
הדרכה קולית: ריקי בוגטין
עיצוב סאונד: ניראל שרון

.

שימו לב: 

סופר פרייס לכל הגולשי האתר החל מ-125 ש"ח כולל דמי טיפול, גם לגימלאים.
למידע בלבד: בתיאטרון מחיר רגיל 320 ש"ח, מחיר לגימלאים 160 ש"ח (50% לפי החוק).

ההנחות בתוקף לעת הרכישה. מארגן האירוע רשאי להפסיק את המבצע בכל עת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה