בשורה חשובה ומרגשת- אתר חדשות האמנות החשוב בעולם עלה לאוויר בישראל

$(function(){})

חובבי האמנות בישראל יתרגשו לדעת כי – הושק בישראל זיכיון של אתר האמנות החשוב בעולם  - The Art Newspaper – מעתה גם בישראל - אתר אומנות ישראלי יוקרתי המסקר את כל מה שקורה בעולם האמנות ב30 מדינות ובישראל - כולל הכול - תערוכות, מכירות פומביות, שחקנים מרכזיים בסצנת האמנות ועוד ועוד

ארט ניוז ישראל

The Art Newspaper  בישראל!  לאחר שהוקמו הסניפים בלונדון, ניו יורק, פריז, שנחאי אנו זוכים ליהנות מאתר אומנות ישראלי ברמה הגבוהה ביותר –

האתר The Art Newspaper Israel מסקר את חדשות האומנות, האירועים האומנותיים החשובים מרחבי העולם, פרשנויות, ניתוחים, התפתחויות, מגמות, ביקורות ופרשנות של שחקנים מרכזיים בסצנת האמנות,  אומנויות חזותיות כפי שהן מושפעות מפוליטיקה וכלכלה בינלאומית, התפתחויות במשפט, מס, שוק האמנות, איכות הסביבה ומדיניות תרבות רשמית, זאת באמצעות עשרות כתבי אומנות בכל רחבי העולם.

אתר האמנות ארט ניוז ישראל מביא בנוסף למה שקורה בעולם הרחב,  גם דיווחים על מה שקורה בעולם האמנות בישראל-  כולל תערוכות, אנשים, התפתחויות ועוד.

האתר הישראלי מהווה בהחלט בשורה מאוד חשובה ושדרוג לעולם האמנות ולחובבי האמנות בישראל.

מי שזכה לקבל את הזיכיון בישראל ומשמש כמו"ל של ארט ניוז ישראל, הוא איש העסקים אמיר גרוס כבירי - העוסק בתחום האומנות הבינלאומי שנים רבות ובעל קשרים בינלאומיים רחבים בענף.

כבירי ידוע  כאספן אמנות בינלאומי, ומכהן כנשיא קרן מ.ת. אברהם משנת 2004 על שם סבו, מנצור תמיר אברהם וכנשיא קרן נאמני מוזיאון ארמיטאז' בישראל.

תוכלו לעקוב אחרי ארט ניוז ישראל - https://www.artnewspaper.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה