בית הדרקון פרק 2 צפו בווידאו החדש משחקי הכס חוזרת לעבר ומפתיעה בגדול

$(function(){setImageBanner('e357a077-d390-43b5-bbfc-66f2b45e5f44','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

אם אהבתם את פרק הבכורה חכו ותראו מה מחכה לכם בשידור הישיר של בית הדרקון פרק 2 צפו בווידאו החדש משחקי הכס חוזרת לעבר ומפתיעה בגדול והדרקונים פשוט מחכים לרגע הנכון. מלחמת העולמות והאש של בני משפחת טארגאריין.

בית הדרקון פרק 2 עונה 1 משפחת טארגאריין חזקה מאי פעם. רק הפעם. 

שלוש שנים תמימות ישבנו והמתנו בציפיה לסדרה המעולה הזו. וזה היה משתלם. רק מי שראה את פרק 1 משחקי הדרקון לצפייה ישירה יכול להבין עד כמה הסדרה עונה על הציפיות ומצליחה להפתיע. אז רגע לפני שאנחנו מתחילים לדבר בית הדרקון פרק 2 עונה 1 עם תרגום עברית בואו נראה מה היה לנו בפרק הראשון. 

ראשית נתמקם בציר הזמן. בית הדרקון, המתרחש כ-200 שנה לפני אירועי משחקי הכס, על רקע מאבק הירושה בבית השולט הפרק מתחיל למתוח קו בין האירועים המתפתחים לבין הנסיכה דאינריז טארגאריין המקסימה שכל כך אהבנו. 

אז מה ההבדל בין בינם לבין שרידי המשפחה שראינו במשחקי הכס?. כאן האגדה קמה לתחיה. כבר לא מדובר בשני פליטים שנמלטים על נפשם ונסיכה שמצליחה לגדל שלושה דרקונים, אלא בית טארגאריין בשיא כוחו. כמו שחלמנו עליהם כאשר צפינו במשחקי הכס. 

אבל עכשיו כמו פלאשבק אל העבר פרק 2 משחקי הדרקון לצפייה ישירה יסבך את העניינים. הסדרה הזו עושה רושם שהיא קצבית יותר מאשר הסדרה האם - משחקי הכס.  המלך האדיב ויסריס אותו מגלם פאדי קונסידין, שדואג שלא יהיה לו בן שיירש את כס הברזל.

אבל בצד, שקטה כמו דרקון ישן, ממתינה הנסיכה ראנירה אותה מגלמת אמה ד'ארסי, היא הבכורה, הישגית, היא הנסיכה דיאנה של הממלכה.

בעולם אוטופי היא הייתה היורשת המושלמת אלמלא המגדר שלה.

אחיו הצעיר של ויסריז, דיימון (מאט סמית' חורק שיניים מפואר), הוא קשוח קרב ושאפתן. הוא יורש העצר, אך האם זריקת המטבע נפלה בצד הלא נכון? בעלת בריתו ואהובתו הקרובה ביותר היא הרקדנית מיסריה סונויה מיזונו וכאשר מחפשים את האישה אתם יודעים מה מוצאים - משחקי הדרקון פרק 2 הולך להיות מותחי במיוחד. אז אל תחמיצו אותו. 

חמישה דברים שבני משפחת טארגאריין לא עושים 

הם לא צובעים את השיער שלהם מצבע כסוף זהב כי זה סימן ההיכר שלהם. 

פחות מעניין מה חושב העם אלא בעיקר כמה כח יש להם. 

יש מלאכות תחזוקה הקשורות לדרקונים שהפועלים הפשוטים עושים עבורם. 

הם לא מוותרים על כס המלוכה לאף אחד כולל לא לעצמם. 

הם לעולם לא יפספסו מסיבה גם אם אין באמת סיבה לחגיגה

מי הדליף את סוף העונה של בית הדרקון? הספוילרים מרדיט Reddit

בשבוע שעבר עורר משתמש בשם 'HOTDleaks' סערה עם פוסט שכותרתו: 'תקציר עלילה שהודלפה לכל פרק של בית הדרקון'. לפי הערות שונות, הפוסט עמד בהבטחותיו אך לא כולם השתכנעו באמינותו. עכשיו זימו לב איך העסק מתסבך.

HBO רוצה את הפרטים האישיים של המדליף. מבחינה טכנית HBO יכולה לעשות סקירה של המשתמשים הרבים שאחראים לפרסום או פרסום מחדש של הדלפות של בית הדרקון ב- Reddit, אבל במקום זאת נראה שיש לה רק שני משתמשים בראש. החשבונות מתייחסים כנראה לאותו אדם, אבל אם בית המשפט ייתן את זימון ה-DMCA ו- Reddit לא תילחם בזה, HBO תהיה בעמדה טובה לברר זאת בוודאות.

כך מדווחים בלוגרים ואתרים המסקרים את הסדרה ברחבי העולם. 

צפו בווידאו החדש בית הדרקון פרק 2 עונה 1 כיצד מלחמות הירושה יובילו למאבק הגדול מכולם וגם קריצה למשחקי הכס. 

House of the Dragon 1x02 "The Rogue Prince" (HD) Season 1 Episode 2 

לקראת שידור פרק 2 משחקי הדרקון לצפייה ישירה מבית HBO. הסדרה שכבשה את העולם כבר מהפרק הראשון. במילה אחת מומלץ בשתי מילים אל תחמיצו. 

לוח זמנים לפרקים המלאים מתי מתרחשת הסדרה 

בית הדרקון מתחיל 176 שנים לפני אירועי משחקי הכס, בעקבות סיפורו של בית טארגאריין. הפרקים הקרובים יכללו קפיצת זמן משמעותית, כאשר שחקניות חדשות, אמה ד'ארסי ואוליביה קוק, יופיעו כגרסאות בוגרות של Rhaenyra ואליסנט.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה