בלקספייס פרק 3 ערוץ 13: החוקר חוזר למקום הפשע

$(function(){})

גורי אלפי בתפקיד החוקר המיוסר חוזר למקום הפשע במסגרת בלקספייס פרק 3 ערוץ 13 לצפייה ישירה ממשיך את סדרת המתח האפלה והעלילה ממשיכה להסתבך כמו בסדרות מתח בינלאומיות. ספוילרים, עלילה והסצנות המובילות של הסדרה

סדרת מתח ישראלית מומלצת קבלו את בלקספייס בערוץ 13 רשת 

לאחר שני פרקים ראשונים שהצליחו להביא למסך מאות אלפי צופים אנו משיכים עם הפרק השלישי הסדרה בלקספייס שעוקבת אחר תרחיש דמיוני בו מתבצע ירי על ידי תלמידים בבית ספר בישראל. מה שלא קרה עד עכשיו. את התעלומה מנס לפענח גורי אלפי הבלש הקשוח, השרוט ומה לא. 

עד כמה שאני זוכר, זה התפקיד הראשון של גורי אלפי בתור מפקח משטרה והוא צולח את המעבר ממנחה קומי לשחקן אופי באופן מוצלח.

הבעיות עם האמינות של הסדרה בלאק ספייס היא לא בעצם העלילה או השחקנים. זו תדמית המשטרה בישראל שזוכה לשלל הטרלות ובדיחות על האינטליגנציה משטרתית הממוצעת, לא תמיד בצדק. 

מי נמצא מאחורי מסכות חד קרן בבלקספייס

היוניקורן הוא בעל חיים מיסטי בעל תכונות מצמררות שהוצמדו לו באמנות במודרנית. אם נשים בצד לרגע את החברות ששויין למעלה ממליארד דולר וזכו לתיג חד קרן, נשאר עם בעל חיים שקיים בעיקר באזור הפנזטיה, הדמיון וסרטי האימה והנה רשימה חלקית מהשנים האחרונות הסרט Killer Unicorn  2018, המכשף נטפליקס 2019, ואיך אפשר בלי הסצנה המכוננת של בלייד ראנר מ1992 של רידלי סקוט בה היוניקורן שלנו מאשר את ההשערה של דקארד. 

עם מוניטין שכזה, שגם לא מסגיר את תווי הפנים או מבנה הפרצוף לאפליקציות משטרתיות של זיהוי פנים, לא פלא שבפרק 3 בלקספייס לא התשובה למי היורים במסכות של היוניקורן עדיין נשארת לא פתורה וחידתית. 

מצד שני העלילה מסתבכת סביב הדמויות שאנו כבר מכירים וזה נעשה היטב. 

צפו בווידאו לקראת פרק 3 בלקספייס לצפייה ישירה - אמא מודאגת מקבלת מביתה סרטון בזמן אמת של הירי בבית הספר "מורשת" ומגיעה מיד לזירת הפשע. האם הסרטון שהביאה תעזור לשוטרים בפתירת התעלומה?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה