בלקספייס פרק 4 צפייה ישירה אנחנו יודעים מי אשם! זהירות ספוילר מצולם

$(function(){setImageBanner('5a73958c-af8d-4892-990c-537668d46e22','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

בלקספייס פרק 4 אנחנו יודעים מי אשם! זהירות ספוילר! כל מה שקרה מאז תחילת הסדרה בלקספייס לצפייה ישירה ערוץ 13 ועד הפרק האחרון מוביל בחזרה אל הספוילר הגדול של העונה. אנחנו גילינו מי היורים של בלאקספייס ! ווידאו + כמה חורים בעלילה.

חייבים קצה חוט הנה הוא כאן? חושפים את רשת בלאקספייס

חכם מה הוא אומר והופך לחשוד ראשון

תלמיד יושב על המדרגות בהלם מוחלט, זה טבעי. אבל המהירות שהוא מתאושש ועונה ללא היסוס לשאלה של רמי דוידי, גורי אלפי המצוין, "לא ראיתי כלום" אז איפה הייתה ומה עשית?. אההה......עומר. לפני שנגלה מי כאן היורה ונמתין עד לפרק האחרון, אני כבר הבנתי שזה יותר מאשר רמז. כי בכל תעלומה בלשית הפתרון בסופה נמסר כרמז בהתחלה. החל מספרי אגתה כרטיסי ואפילו בסדרת "הפנתר השחור" המיתולוגית, שבאמצעותה ניתן הרמז לאחת התעלומות של אבודים. הנה החשוד הראשון.

תם מה הוא אומר ונשאר חשוד שני

הרוצה לשקר ירחיק עדותו. או יותר נכון את עדותה. כי מה שחשוב שזה נגמר. ואללה, נגמר? מאיפה יכולה לדעת שזה נגמר ודי? אולי כי יש לה מידע פנימי. וזה בדיוק הספוילר השני שלי להיום לשאלות מי ירה בתיכון מורשת בלקספייס. שתי הסצנות מהפרק הראשון מכסות בדיוק את הקו של העלילה תלמידים תמימים לכאורה שמכסים על מעשה נורא, אבל לא מספיק בשלים להתעסק עם המשטרה. נחזור לסצנה ולפרק 4 בלקספייס. התלמיד שאמור להיות בשוק טוטאלי יושב על השולחן בחצר. זו סדרה ישראלית אז אין סביבה סטרילית ואין צלפים על הגגות או סריקות לאחר האירוע. יאללה משטרה. ואז במקום להיכנס לפחד או אפטר שוק,שיר תדמור  כבר יודעת, כמו עיתונאית שמביאה את סקופ חייה – העיקר שזה נגמר! הנה החשודה השנייה.

בלאקספייס ערוץ 13 ביקורת על הסדרה

ועכשיו תשאלו אולי היכן הרשע? טוב את שמרנו לכם לכתבה הבאה על פרק 5 בלאקספייס ערוץ 13. אבל לא נשאיר אתכם בלי פרק מלא לצפייה ישירה או כמה חורים בעלילה אז הנה חומר למחשבה: לכל תלמיד יש היום לפחות טלפון אחד חדש, איך זה שהחוקרים לא התקשרו לטלפונים של אחד מהם והתחילו חילוץ יזום בהתארגנות מקומית בלי ציוד לחילוץ בני ערובה? נראה קצת חובבני ובעיקר להתניע את קו העלילה.  

צפו בווידאו לקראת פרק 4 בלקספייס לצפייה ישירה בעיצומו של השחזור עם שלושת החשודים בתיכון, דיויד תופס את גיא מצלם מחצר בית הספר כשהוא מנסה להכחיש שהגיע בשביל זה. מה הוא באמת עשה שם והאם יכול להיות שדוידי עלה על חשוד נוסף? סדרות דרמה ישראליות ביקורת המלצות 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה