בנות ברק פרק 9 לצפייה ישירה ווידאו סיפורי שידוכים צפו בווידאו החדש

$(function(){setImageBanner('607634ed-68d5-4736-b991-fcd5ea07be33','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46977,'Image','');})

בנות ברק פרק 9 לצפייה ישירה ווידאו סיפורי שידוכים צפו בווידאו החדש. אל תחמיצו את הפרק החדש שחושף טפח מחיי הנישואין והגירושים בעדה החרדית. מה המסקנה שלנו?. מה המסקנה שלי מהפרק.

בנות ברק פרק 9 לצפייה ישירה ווידאו סיפורי שידוכים צפו בווידאו החדש

הפרק החדש של הסדרה מספר 1 על המסך חושף את אחד הנושאים הפיקנטיים בכל הקשור לסקרנות שלנו, או שלי יותר נכון, בקשר לעולם החרדי. איך מכירים, כיצד נרקם שידוך ומה קורה, חס וחלילה במקרה גירושים. עכשיו קבלנו חלק מהתשובות ועוד מגוף ראשון. המלצות לצפייה ישירה. 

אחרי הגירושין הבן של ננה חוזר לשידוכים פרק 9 של בנות ברק לצפייה ישירה

אז מה בעצם קורה כאן? נתנאל, הבן של ננה הלפרין, מתחיל לחשוב על פרק ב'. "בנות ברק" עם סימי הרשקופ, עפרה שמעוני, אסתי סוקולובסקי, יעל זילברמן וננה הלפרין. אבל קודם כל בואו ניזכר ביחד מי הדמות שהיא אם החתן המיועד. כי בסופו של דבר ננה הלפרין היא לא סתם אישה חרדית אלא מלכת המגזר, בלוגרית חזקה ואהובה שלא מפחדת לחבור למגזר החילוני במטרה ליצור גשר.

האמת שלא חשבתי שהסדרה בנות ברק לצפייה ישירה פרקים מלאים, תציע לצופים הסקרנים עוד חשיפה אמיצה. אחרי הפרק השלישי בו נחשפנו לאחד האירועים החשובים בחיי הזוג הרחדי. מה קרה שם?. עפרה שמעוני נחשפה וסיפרה על אמא שלה שנפטרה, ומה באמת קורה בחדר ייחוד בחתונה חרדית.

שידוך שמתחיל בגירושים צפו בווידאו בנות ברק 9 לצפייה ישירה הוט 

שני אחים תאומים, נתנאל ויחזקאל יושבים מול המצלמה ומדברים באומץ. נתאל רוצה להיפפתח שוב לנושא השידוכים, שנה לאחר שהתרגש מאישתו. הו אמספר על התהליך שעבר עם עצמו ואומר - הגיע הזמן. הוא כבר סיפר להורים שמאד שמחו. ומה הצעד הבא?. חשבתם שהוא פותח כרטיס באתר הכרויות?. ממש לא. הוא הולך לקבל הדרכה ובירכת הדרך מהאדמו"ר. 

כל כך שונה מסיפורי המגזר החילוני, אבל תודו, שעמוק בלב, שיותר יותר משותף מאשר שונה. וכך מסתיים לה עונה 1 של הסדרה האהובה שכבשה את לבבות הצופים ונכנסה היישר לרשימת סדרות ישראליות מומצות לצפייה ישירה ב HOT VOD. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה