בני אור לצפייה ישירה yes הפרקים המלאים- שובר שורות מגיע לבאר שבע

$(function(){})

אחרי זגורי בהוט ואחרי שכבשה את המסכים עם שטיסל עולה בyes סדרה חדשה לצפייה ישירה בשם בני אור. העלילה המפתיעה עוסקת בנערים שהחליטו לסחור בסמים בבירת הנגב בסגנון שובר שורות. בתפקיד ראשי עמיר בניון. סדרות פשע ישראליות מומלצות

בני אור סדרה חדשה yes לצפייה ישירה הכירו את העלילה 

עדכון 26/01/2021 - הבמאי והתסריטאי גיא בלילה, יוצר ובמאי "בני אור", נפטר בטרם עת בגיל 38. הוא אותר על ידי שכניו בביתו בבאר שבע ,הזמינו ניידת מגן דוד אדום שקבעו את מותו במקום. יהי זכרו ברוך.

מתי אתם זוכרים שמשהו עשה סדרה על באר שבע? חוץ מזגורי היוצרים מתל אביב מעדיפים להתעסק בביצה של תל אביב, בקשיים שאנשים יוצרים לעצמם ולא בדילמות הגדולות והאתגרים של הפריפריה. ואז באה הסדרה בני אור לצפייה ישירה ב yes. העולם התהפך. בהשאלה מאברהם חלפי - ירדו נא שמיים לשבת כאן, עם הילדים ברחוב.

מלחמת הכנופיות של באר שבע בני אור סיפור אמיתי על המסך 

אז על מה הסדרה החדשה ולמה אנחנו כל כך מתלהבים לספר עליה? באר שבע של שנות האלפיים לא הייתה איזה מקום מרנין עם שלל הזדמנויות לפריצה הגדולה. מי שרצה לצמוח עבר לתל אביב. מי שרצה ללמוד הלך לאוניברסיטה. מי שרצה קצת יותר מזה חצה את הקווים. 

והפעם חבורת בני אור, הרחוב המרכזי שחוצה את העיר, מחליטים לעשות כסף, אבל לא כמה לירות, אלא כסף גדול, כזה שיספיק לקצת יותר מבילוי בקניון, ומאיפה יבוא הכסף? ממכירת סמים לסטודנטים באוניברסיטה. כסף מחוץ לעיר. כלכלה קלאסית. 

למי שלא מכיר את באר שבע, נספר כי השכונה הייתה מורכבת בעבר מתושבים ותיקים שאיישו את צידו הימני של הרחוב ואילו בצד השני גרו הגרוזינים של שנות השבעים. מתחת לרחוב עברה דרך מצדה. 

זוהי דרמת הפשע השנייה המבוססת על סיפור אמיתי שעולה בשנה האחרונה לאחר השוטרים הנוקמים בערוץ מאקו לייב. מדובר מבחינתי בטופ של סדרות ישראליות מומלצות 2021. 

עמיר בניון בתפקיד ענק! הכירו את השחקנים של בני אור 

עמיר בניון הוא הכוכב הפרטי שלי. לא מפריעות לי ההתבטאויות שלו. גם את שלום חנוך אני ארוץ לראות על הבמה למרות התבטאויות שנויות במחלוקת, אז שאת עמיר בניון אני אשכח? 

וכך הגיע כוכב הזמר הישראלי, המיוחד והרגיש, לככב בדרמה שנוגעת לפרקים בעברו האישי. לצדו גם גיא עמיר, ומאור לוי. כולם ביחד חוברים להציג סיפור שקרה באמת בבאר שבע, אי שם בתחילת האלף השלישי. זוכרים מה קרה אז? באג אלפיים היה מאחורינו, סיינפלד היה הכוכב וכולם התהלבו לשלוח SMS. 

צפו בווידאו לקראת בני אור פרקים מלאים לצפייה ישירה ביס. והפעם הפרק הראשון. הכי רחוק מסמרטפון הכי קרוב לסיינפלד בערוץ 3. רק 20 שנה עברו ואנחנו כבר מתגעגעים. בינתיים יש על המסך סדרות פשע ישראליות מומלצות.

הכתבה מוקדשת באהבה לרחוב בני אור בבאר שבע, לימים שהיו ולא יחזרו עוד ולזכר ימי התום ולימים היפים בחיינו. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה