בני אור פרק 3 לצפייה ישירה yes- והיה העקוב למישור. האופוריה הפכה להיסטריה!

$(function(){setImageBanner('f2f3a3f5-2fff-49fd-a29d-897b717b6862','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

כל מי שחי בבאר שבע של לפני עשרים שנה מבין כמה הסיפור הזה היה יכול להסתיים אחרת. בני אור פרק 3 לצפייה ישירה yes היא תמונת מראה של כל מה שלמדנו על בירת הנגב. לא על ספסל הלימודים באוניברסיטה אלא בעיקר בחצרות האחריות של העיר. המלצה על הסדרה הישראלית הכי טובה על המסך.

בני אור פרק 3 לצפייה ישירה yes הפשע עדיין משלם. בסוף זה בטוח לא ישתלם

מעניין לשמוע את עמיר בניון שר את שם הרחק ביער. לאחר הכתבה הקודמת בן משפחה שלי שגדל ברחוב בני אור בבאר שבע, עשה לי פרצוף חמוץ. הוא אומר שלא רק שמוציאים שם רע לשכונה הטובה שבה בילינו הוא ואני ילדתונו, אלא פספסתי פרט חשוב- עמיר בניון גם הוא התגורר בשכונה הזו. 

רחוב בני אור בבאר שעודמ עכשיו במרכז הסדרה של yes  היה רחוב שקט. הבתים החדשים נבנו לפי כל התפיסות הארכיטקטוניות של אותה תקופה. בקדמת הבתים חצר משותפת. ספסלים, מתקני משחקים. אבל לא הייתה הצללה. אולי זאת השמש של הנגב, היא זו שגרמה לסיפור האמיתי שמאחורי בני אור להתרחש. 

אילת היא עיר המקלט של הנוער מבאר שבע 

בפרק 3 העניינים בסדרה מתחילים לתפוס קצב ראוי לסדרת אקשן ישראלית מומלצת לצפייה ישירה.  לאחר שבפק השני החבורה מסתבכת עם יד ימינו של הרצל העבריין הבכיר בבאר שבע ונאלצים לברוח לאילת, שם הם מסתבכים עוד יותר. כי זה הריי העניין עם נוער. הוא נכנס לקלחת וחוטף קדחת. 

דווקא ברגעים האלו ההחלטה ללהק שחקנים אלמונים, עד כה, לתפקיד הנערים מתבררת כהברקה של ההפקה. הם משחקים את החיים. בדיוק כשם שהיא התרחשה לפני כעשרים שנה. הרבה לפני שטוטו טרנר קם על רגליו. שכן אנחנו כבר יודעים שהסדה בני אור מתבססת על מקרה שהתרחש במציאות. והנה רשימת השחקנים הצעירים שכובשת המסך:

אלי בן דוד מאור לוי  
ג'וני ישי ללוש 
אלרן אגם אוזלבו 
מרקו אוראל אטיאס חבר בחבורה
דאטו אמיר זרד 
מולא מגן מיניואב 
יתושי אור פלח

צפו בווידאו  בני אור פרקים מלאים לצפייה ישירה. בפרק הבא של הסדרה בני אור נספר מעט על נקודת המבט של הסטודנדטים, הקליינקטים אם תרצו. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה