בני אור פרק 7 לצפייה ישירה yes- מאויב לאוהב. המציאות חוזרת לסדרה!

$(function(){setImageBanner('8bffea90-ab10-437d-8499-ec80588e4b7c','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

בכל שבוע אני מחכה בציפייה. בסוף זה מגיע! קבלו את בני אור פרק 7 לצפייה ישירה yes- מאויב לאוהב. המציאות חוזרת לסדרה! צפו בווידאו- הפרק החדש חוזר ומדגיש מה כך מיוחד בה ומדוע היא סדרה הישראלית מומלצת לצפייה.

 בני אור פרק 7 לצפייה ישירה yes- מאויב לאוהב. המציאות חוזרת לסדרה!  

לא בכל יום צפוה זוכה לסדרה שהודות לה הוא מחכה לפרק הבא. מחשב את הימים בשבוע וממתין. בין לבין הוא בודק את לוח שידורים yes, צופה בשידור חוזר בפרקים שמוצגים בVOD ומקווה שרשימת התוכניות לא תשנה. זה בדיוק מה שקורה לי בחודש וחצי האחרונים עם  בני אור פרק 7 לצפייה ישירה yes- מאויב לאוהב. המציאות חוזרת לסדרה!  

מה למדנו בסדרה עד כה? בני האור שוחים בחשכה! 

קשה להצדיק מעשה או יותר נכון את המיזם השכונתי של נערי בני אור. אבל אפשר להבין אותו. הליהוק לסדרה היה מבריק. הוא אפשר מבת מדויק אל העבר. כמו מכונת זמן. באר שבע של ראשית שנות האלפיים. ילדים אבודים בלי תקווה. 

בהשאלה משירו של חיים חפר, הסדרה של יס מעבירה את ההרגשה, את התחושות ובשילוב עם שחקנים אוטותנטיים כמו עמיר בניון היא יוצרת מארג מושלם ( מבחינתי לפחות) בו הצופה זוכה להיות חלק מהחוויה. הוא נקשר אליה, נטמע בתוכה ומרגיש כאחד מבני אור. 

שמניו יורק עד טהרן
אף אחד לא ירצה לבא לכאן 
כי בגולה שם רע מאוד
אבל את באר שבע אף לא יבוא לראות.

בני אור פרקים מלאים לצפייה ישירה!

מאז תחילת הסדרה שודרו 6 פרקים ראשונים בyes. כעת גם אנחנו כאן מחזיקים אצבעות לראות כיצד הבמאים ויוצרי הסדרה יברחו לסיים אותה. וזו אזהרת ספוילר. ככל שהסיום על המסך יהיה קרוב למציאות, כך הנפילה תהיה יותר כואבת. המרחק בין ממלכת הזוהר של אמצע העונה לסיומה, יכול להיות מאכזב. אבל ככה זה בחיים. 

ואלה שמות הכוכבים, בני האור על המסך

ג'וני ישי ללוש
אלרן אגם אוזלבו
מרקו אוראל אטיאס
דאטו אמיר זרד
מולא מגן מיניואב
יתושי אור פלח

צפו בווידאו לקראת פרק 7 המלא בני אור יס צפייה ישירה זהירות ספוילרים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה