בני אור פרק 8 לצפייה ישירה yes- זעקי ארץ אהובה. להתראות נעורים שלום אהבה!

$(function(){setImageBanner('9b073ce2-23a9-47bb-980b-e0156cf23545','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

בני אור פרק 8 לצפייה ישירה yes- זעקי ארץ אהובה. ליבי נשבר! הסוף הידוע מראש של עלילת הסדרה, לא מנע ממני לטפח תקוות שאולי יהיה כאן סוף אחר, אולי זריחה שתאיר את העולם באור אחר. בני אור פרקים מלאים, ביקורת והמלצה על הסדרה הישראלית המומלצת של 2021.

בני אור פרק 8 לצפייה ישירה yes- זעקי ארץ אהובה 

עדכון 26/01/2021 - הבמאי והתסריטאי גיא בלילה, יוצר ובמאי "בני אור", נפטר בטרם עת בגיל 38. הוא אותר על ידי שכניו בביתו בבאר שבע ,הזמינו ניידת מגן דוד אדום שקבעו את מותו במקום. יהי זכרו ברוך.

בכל פעם שאני צופה בפרק החדש של בני אור, אני מודה שיש לי איזו תודה נסתרת. לגדול במרכז הארץ היה עדיף על פני ילדות בבאר שבע. אז מה אם היינו משפחה ממוצעת על הרצף האינסופי של משפחות שכיוונו את האנטנה על הגג? אז מה אם בילוי בחוף הים היה נראה לי כמו בילוי בריברייה. ובכל פעם שפרק מסתיים, נדמה לי שאולי תהיה תפנית. אבל לא. בני אור פרק 8 לצפייה ישירה yes ממשיך בתיאור הדרמה החברתית הנוקבת של אלו שנותרו מאחור. that all remains! 

הפרק החדש של בני אור הוא ההתפכחות של ישראל מחלום הפריפרייה

הסדרה בני אור מציגה מקרה אמיתי שהתרחש בבאר שבע. אי שם בתחילת המילניום. הסדרה מגוללת את סיפורם של בני נוער, חסרי תקווה לעתיד, בני מעמד חברתי בנגב, שתקרת הזכוכית שלהם הייתה מאד נמוכה. 

דרך העלילה ( פרקים חדשים ב yes vod ) הצופה נחשף למגוון בעיות חברתיות שאפיינו את דרום ישראל והנגב באותה תקופה בפרט ואת יחסי הפריפריה והמרכז, הדור השני של עולי מרוקו וכור ההיתוך שנכשל בכלל.

כבר לפני שידור פרק אחרון בני אור, בעיני רבים, בטח בעיני, היא נחשבת לאחת לאחת מיצירות המסך הבולטות ביותר שנכתבו כביקורת וכמחאה חברתית ( ההומור בסדרה הוא רק אמצעי להסתיר ביקורת. קחו בחשבון) נגד מה שהיה, לכאורה, האפליה של המרכז מול הדרום, על ההסללה למקצועות נמוכים, ולא פחות חשוב מאוסף המחוות לסרטים ויצירות ישראליות במהלך בני אור אור פרקים מלאים לצפייה ישירה. 

ביקורת בני אור yes הסדרה הכמעט מושלמת (yes TV ACTION, yes VOD, ו-STINGTV)

נכון שיש עוד זמן אבל ללא השלמת הנושאים הבאים תפגם השלמות של בני אור! 

  1. תביאו לנו אחד אורגינל. אחד בן אדם שהיה בזמן חבר בחבורת בני האור מבאר שבע. אנחנו רוצים לדעת ולהכיר את הסיפור האמיתי.
  2. תנו לו פרספקטיבה- בלי כתבה משלימה, אפילוג בני אור, שיראה מה המצב היום בבאר שבע, בירת הנגב שהלך לאיבוד. היוצרים חייבים לנו את זה. אם יגישו את המידע כמו את הסדרה. אני אצא מגדרי. עולם מושלם! 

צפו בסצנות גנוזות מהסדרה. לקראת פרק 8 מלא בני אור לצפייה ישירה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה